سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

اعزام تيم فوتبال نونهالان ساپيا مشهد به مسابقات قهرماني كشور در اصفهان

تيم فوتبال نونهالان سايپا مشهد با صعود از گروه خود، به جمع 8 تيم برتر كشور پيوست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ؛ احمد زينلي مدير باشگاه سايپا مشهد در اين باره گفت: باشگاه سايپا مشهد كه در سال 79 كار خود را با هدف استعداديابي برای پشتوانه سازي تيم هاي سايپاي ايران و معرفي بازيكنان مستعد به تيم هاي باشگاهي و تيم هاي ملي نونهالان، نوجوانان و جوانان آغاز كرد، در حال حاضر به عنوان تنها مركز استعداديابي در منطقه شمال شرق كشور به فعاليت خود ادامه مي دهد و تيم نونهالان اين باشگاه از مدعيان قهرماني فوتبال كشور محسوب مي شود.

وي افزود: هم اكنون تيم نونهالان سايپا مشهد كه مقام قهرماني ليگ برتر در منطقه شمال شرق کشور را در سال 90 در كارنامه خود دارد، جهت شركت در دور دوم مسابقات قهرماني كشور فردا عازم اصفهان خواهد شد تا با حضوري قدرتمند در اين دور بتواند افتخاري ديگر را براي جامعه فوتبال استان به ارمغان آورد.

زینلی ادامه داد: تيم نونهالان سايپا مشهد در اين مسابقات كه 28 فرودين تا اول اردیبهشت ماه سال جاري در فولادشهر اصفهان برگزار خواهد شد، با تيم هاي سپاهان اصفهان، ملوان بندر انزلي و صنعت نفت آبادان هم گروه مي باشد.

وی تصريح كرد: رشد فوتبال كشور در سايه توجه، صرف هزينه و وقت به ویژه در رده نونهالان محقق خواهد شد اما در حال حاضر با مشكلات مالي رو به رو هستیم و با هزينه شخصي در مسابقات مختلف استاني و كشوري شرکت می کنیم.

مدير باشگاه نونهالان سايپاي مشهد وضعيت فنی تيم نونهالان اين باشگاه را مطلوب ارزیابی كرد و افزود: 3 بازيكن از اين تيم در اردوي تيم ملي نونهالان حضور دارند و اميد است در سال جدید با توجه ویژه مسوولان و تزريق منابع مالي به اين باشگاه، تيم نونهالان سايپا بتواند جزو تيم هاي برتر اين دوره از مسابقات باش./ب

برچسب ها: اعزام ، فوتبال ، نونهالان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.