سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان/

بیش از 23 هزار نامه مردمی درسفر رییس جمهوری به سمنان دریافت شد

مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری سمنان از دریافت 23 هزار و 800 فقره نامه مردمی در چهارمین سفر استانی رییس جمهوری و هیات دولت به این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ˈمجتبی اقوامی پناهˈ با اشاره به آغاز رسیدگی به این نامه ها اظهار داشت: 50 نفر نیروی انسانی در استان سمنان کار تفکیک، تلخیص، پردازش و رسیدگی به این نامه ها را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه این نامه ها حاوی درخواست، شکایت، انتقاد، مسایل مربوط به اشتغال و دریافت تسهیلات است، افزود: تلاش بر این است ظرف یک ماه آینده به این نامه ها پاسخ داده شود.

اقوامی پناه گفت: با رسیدگی نامه ها، مسایل مربوط به آن از طریق پیامک به اطلاع متقاضی می رسد.

وی با بیان اینکه در این سفر سامانه 111 سامد ریاست جمهوری نیز آماده دریافت نظرات و پیشنهادها و درخواست های مردمی بود، خاطرنشان ساخت: بسیاری از مردم درخواست های خود را از این طریق ارائه کرده اند.

مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری سمنان گفت: در دور چهارم سفر 26 ستاد مردمی نیز با حضور معاونان وزیران در دستگاه های مختلف اجرایی استان سمنان فعال شد و به درخواست های مردمی به صورت حضوری رسیدگی کرد.

در دور سوم سفرهای استانی رییس جمهوری به استان سمنان بیش از 70 هزار فقره نامه مردمی دریافت شده بود.

رییس جمهوری و اعضای هیات دولت در چهارمین دور از سفرهای استانی پنجشنبه گذشته به استان سمنان سفر کردند و حاصل این سفر اختصاص 300 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل 60 تا 70 پروژه نیمه تمام از سفرهای قبلی بود./ج1
برچسب ها: سمنان ، شکایت ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.