سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

برگزاري کلاس تخصصي دروازه باني در قم

مسئول واحد آموزش و مربيان هیئت فوتبال استان قم از برگزاري کلاس تخصصي دروازه باني زير نظر جلال بشرزاد مدرس کنفدراسيون فوتبال آسيا در قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، رضا کردي گفت : در تقويم برنامه هاي واحد آموزش و مربيان هيأت فوتبال استان به تمام دانش هاي مورد نياز مربيان استان توجه شده است و سعي خواهيم کرد با توجه به اين نيازها کلاس ها و دوره هاي آموزشي مفيدي را برگزار نماييم.
کردي ادامه داد : يکي از مسائلي که فوتبال قم و ايران با آن روبروست کمبود بازيکن و ضعف در پست دروازه باني است که اين مشکل با داشتن مربيان دروازه باني با سطح دانش بالا برطرف خواهد شد.
کردي با بيان اهميت کلاس هاي دروازه باني بيان کرد : واحد آموزش و مربيان هيأت فوتبال استان قم در نظر دارد کلاس تخصصي دروازه باني زير نظر جلال بشرزاد مدرس کنفدراسيون فوتبال آسيا و دروازه بان اسبق تيم ملي فوتبال کشورمان برگزار نمايد که در پايان دوره به شرکت کنندگان مدرک رسمي از سوي فدراسيون فوتبال اعطا خواهد شد.
کردي در پايان اعلام کرد: علاقمندان به شرکت در اين دوره مي توانند جهت ثبت نام روزهاي زوج به کميته آموزش و مربيان هيأت فوتبال استان قم مراجعه نمايند./ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۱۹ ۰۴ اسفند ۱۳۹۲
کلاس ها برای مربیگری است ؟
یا برای کلاس اموزشی یرای دروازبانی کردن؟