سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

بیمارستان های پارس آباد به بیماران جمهوری آذربایجان خدمات می دهند

فرماندار پارس آباد گفت: بیمارستان های امام خمینی (ره) و ارس این شهرستان علاوه بر مردم منطقه و شهرستان های گرمی و بیله سوار به بیماران تبعه جمهوری آذربایجان و مناطقی از استان آذربایجان شرقی نیز خدمات ارائه می كنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ ولی كریمی با اشاره به قابلیت ها و ظرفیت های پارس آباد برای تبدیل شدن به یكی از قطب های تورسیم درمانی كشور افزود: هر ماه ده ها نفر از بیماران تبعه آذری برای درمان به این شهرستان سفر می كنند و این موضوع ضرورت توسعه امكانات بهداشتی و درمانی این شهرستان را دوچندان كرده است.

وی با بیان این كه بیمارستان های موجود در منطقه جوابگوی خیل مراجعه كنندگان نیست بر لزوم گسترش بیمارستان ارس این منطقه از نظر نیروی انسانی متخصص و امكانات پزشكی و درمانی تاكید كرد.

کریمی گفت: ساختمان بیمارستان امام خمینی (ره) كه سالیان سال از عمر آن می گذرد در زمان ساخت نه برای بیمارستان بلكه برای اهداف اداری بنا شده و به تدریج و پس از تغییرات اساسی و الحاق بخش های جدید تبدیل به بیمارستان شده است.

فرماندار پارس آباد بیمارستان 120 تخت خوابی پارس آباد را مصوبات مهم سفرهای استانی هیات دولت و از طرحهای مهر ماندگار در این شهرستان ذكر كرد.

وی افزود: با تكمیل و بهره برداری از این بیمارستان بخش عظیمی از مشكلات و كمبودهای حوزه بهداشت و درمان پارس آباد و مناطق مجاور برطرف خواهد شد.

كریمی با اشاره به این كه طرح درمان بستر اصلاندوز با شتاب مطلوبی در دست اجرا است شبانه روزی شدن داروخانه بیمارستان ارس پارس آباد و افزایش پزشك عمومی این بیمارستان از یك نفر به دو نفر را ضروری دانست./ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.