سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا

تیم ملی جودو راهی بانکوک می شود

اعضای تیم ملی جودو برای حضور در رقابت های جودو قهرمانی آسیا، امشب تهران را به مقصد بانکوک ترک خواهند کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی جودو با ترکیبی کامل برای حضور در بیست و یکمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا ساعت 22 سه شنبه شب تهران را به مقصد بانکوک ترک خواهد کرد.

این رقابت ها از روز جمعه 30 فروردین ماه با برگزاری مبارزات اوزان سبک آغاز شده و یکشنبه اول اردیبهشت ماه با انجام پیکارها در بخش تیمی به پایان می رسد.

بهزاد وحدانی، احسان بهرامیان، قاسم نوری زاده، سعید ملایی، الیاس علی اکبری، امیر قاسمی نژاد، سعید مرادی، محمد جمالی، جواد محجوب و جعفر پهلوانی اعضای تیم ملی اعزامی به این دیدارها هستند.

مسعود حاجی آخوندزاده و مسعود خسروی نژاد به عنوان مربی، علی محمد عزیزی به عنوان داور، آرش میراسماعیلی به عنوان مدیر فنی تیم ملی و محمدعلی رستگار رییس فدراسیون به عنوان سرپرست تیم اعزامی را همراهی خواهند کرد.

براساس برنامه اعلام شده قرعه کشی این پیکارها عصر پنجشنبه 29 فروردین ماه انجام خواهد شد.
پس از پایان مراسم قرعه کشی جودوکاران اوزان سبک وزنکشی کرده و مبارزات خود را از روز جمعه آغاز می کنند. جودوکاران اوزان سنگین هم عصر جمعه 30 فروردین ماه وزنکشی کرده و شنبه 31 فروردین مبارزات خود را انجام می دهند. رقابت های بخش تیمی نیز روز یکشنبه اول اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

تیم ملی جودو کشورمان در دوره قبلی این رقابت ها با کسب یک مدال طلا توسط محمدرضا رودکی، یک نقره توسط جواد محجوب و یک برنز توسط امیرقاسمی نژاد در بخش مردان به عنوان سوم دست یافت./زر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.