سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردیبهشت‌ماه 92

شهرکرد میزبان جشنواره خیرین مدرسه ساز می‌شود

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره خیرین مدرسه ساز این استان، نهم اردیبهشت ماه سال‌جاری در شهرکرد برگزار می‌شود



ابوالقاسم علیاری امروز در گفت‌‎وگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران گروه استانهادر شهرکرد اظهار کرد: در حال حاضر افزون بر 280 خیر مدرسه‌ساز در این استان فعالیت می‌کنند.

وی خواستار ترویج فرهنگ مدرسه سازی در استان شد و گفت: خیرین با عمل نیک خود در ایجاد فضاهای آموزشی مورد نیاز یک جهاد عظیم و ضروری در کشور و شهرستان‌ها انجام می‌دهند.

علیاری ابراز داشت: خیران و نیکوکاران به عنوان افرادی برگزیده برای انجام کار خیر انتخاب شده‌اند و افراد تنها با عنایت الهی می‌توانند به این مرتبه برسند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: گذشتن از ثروت، مال دنیا و انجام کار خیر که کاری بزرگ و قابل ستایش است، مطمئناً هم خود خیرین و هم نسل‌های بعدی آنان از ثمرات این کار خیر بهره‌مند خواهند شد.

وی با تأکید بر ترویج فرهنگ مدرسه‌سازی به عنوان کار خیر در جامعه گفت: فرهنگ مدرسه‌سازی از سوی خیرین در دنیا بی‌نظیر است و ما به دنبال اشاعه این فرهنگ هستیم.

علیاری افزود: مدرسه خانه دوم دانش آموزان است و فراهم کردن مکان آموزشی مناسب، تجهیزات و امکانات و نگهداری و حفظ مدارس نیازمند مشارکت و همکاری بیش از پیش خانواده‌ها، انجمن‌های اولیا و مربیان و خیرین است./ش

برچسب ها: جشنواره ، خیرین ، مدرسه ، ساز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.