سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با موافقت دولت صورت می‌گیرد

تشکیل کارگروه پیگیری تامین آب فلات مرکزی ایران و صنایع شرق کشور

با تصویب هیئت وزیران، کارگروه پیگیری تامین آب فلات مرکزی ایران و صنایع شرق کشور با مسئولیت معاون اول رئیس جمهور تشکیل می شود.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، هیئت وزیران بنا به پیشنهاد رئیس جمهور و به استناد اصول یکصد و بیست و هفتم و یکصد و سی و هشتم قانون اساسی تصویب کرد؛ به منظور هماهنگی و پیگیری در تامین آب فلات مرکزی ایران و صنایع شرق کشور، کارگروهی با مسئولیت معاون اول رئیس جمهور و با حضور وزیران نیرو، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و استانداران هرمزگان، یزد، کرمان، مازندران و سمنان و مدیران عامل شرکتهای گل گهر سیرجان و مجتمع صنایع مس سرچشمه کرمان تشکیل می شود.
 
بر این اساس، تصمیم گیری در خصوص امور اجرایی موضوع یاد شده به کلیه اعضای کارگروه به عنوان نمایندگان ویژه رئیس جمهور و تصویب و اصلاح آیین نامه ها و مقررات مربوط به موضوع یاد شده به وزیران عضو کارگروه تفویض می شود.
 
همچنین تصمیمات و مصوبات اکثریت اعضا یا وزیران عضو کارگروه (حسب مورد) در حکم تصمیمات رئیس جمهور و هیئت وزیران بوده و با رعایت ماده(19) آیین نامه داخلی هیئت وزیران قابل صدور است.
 
این مصوبه از سوی محمدرضا رحیمی؛ معاون اول رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شده است.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.