سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکرار //

کرانچار: داوری بازی ضعیف بود / گل استقلال آفساید بود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: داوری این بازی ضعیف بود و کمک داورها در خصوص گرفتن آفساید عملکرد خوبی نداشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ کرانچار سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از تساوی تیمش مقابل استقلال گفت: داوری این بازی ضعیف بود و از آن راضی نبودم.

وی ادامه داد: کمک داورها در این دیدار عملکرد ضعیفی داشتند و در خصوص گرفتن آفساید عملکرد خوبی نداشتند.

وی افزود: دو تیم برای برد به زمین آمده بودند و تمام تلاش خود را کردیم تا ضریب اشتباهات را در خط دفاعی پایین بیاوریم تا اشتباهات گذشته تکرار نشود.

وی گفت: استقلال در نیمه نخست کنترل بازی را در دست داشت، مخصوصا از زمانی که طالبی از زمین اخراج شد. سعی کردیم با یک بازیکن کمتر خط دفاعی را قدرتمند نگاه داشته و استقلال را از دروازه دور نگه داریم که همین نیز شد.

کرانچار افزود: در نیمه دوم بازی از دست استقلال خارج شد و ما سعی کردیم از همه فرصت هایمان استفاده کنیم.

وی در مورد گل خورده سپاهان گفت: این گل آفساید بود و کمک داورها در گرفتن آفساید خوب کار نکردند. هنگام زده شدن گل به خودی بازیکن استقلال در آفساید بود.

کرانچار خاطرنشان کرد: به بازیکنانم تبریک می گویم، با این تساوی 2 هفته باقی مانده نیز با استقلال در کورس قهرمانی خواهیم بود. البته استقلال امتیاز بیشتری دارد و تمرکز بیشتری خواهد داشت. ما منتظر اشتباه استقلال هستیم و استقلال منتظر اشتباه ما.

وی در مورد ایران نژاد که گل به خودی سپاهان را به ثمر رساند گفت: ایران نژاد از زمان حضورش در زمین، بازی را کنترل کرد و باید توجه داشته باشیم این گل آفساید بود! قضاوت را به شما و کارشناسان واگذار می کنم.

وی در مورد وضعیت جمشیدیان نیز گفت: جمشیدیان در تمرین آخر سپاهان با یکی از بازیکنان زانو به زانو شد و به زحمت راهی کلینیک شد ما اگر ایشان حرف دیگری می زند بهتر است با خودشان صحبت کنید.

وی در مورد برنامه آتی سپاهان گفت: فینال جام حذفی و دو هفته باقی مانده لیگ برایمان مهم هستند، از طرفی سعی داریم در لیگ قهرمانان آسیا امتیازات بیشتری بگیریم، مدیون فوتبال ایران هستین و می خواهیم در آسیا نتیجه ای بگیریم که در شان ایران باشد.

وی در مورد فینال جام حذفی عنوان کرد: برای ما و پرسپولیس مناسب است که ۱۴ اردیبهشت بازی کنیم. فینال باید در انتهای فصل باشد. این تاریخ به ضرر دو تیم نیست و زمان بسیار خوبی باشد./آق
برچسب ها: کرانچار ، استقلال ، سپاهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.