سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هرآنچه در برنامه نود گذشت + گزارش تصویری ۱۳۹۲/۰۱/۲۶

برنامه نود از ساعت 22:37 دوشنبه شب 26 فروردین ماه 1392 به روی آنتن شبکه سوم سیما رفت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران برنامه نود از ساعت 22:37 دوشنبه شب 26 فروردین ماه 1392 به روی آنتن شبکه سوم سیما رفت.

 
سوال مسابقه پیام کوتاه برنامه در خصوص انتخاب برترین فوتبالیست دو دهه اخیر فوتبال ایران بود.
 
 
محمد فنایی به عنوان کارشناس داوری در این برنامه حضور داشت.
 
 
فنایی در ابتدای صحبت های خود از هواداران فوتبال در ایران خواست که در مسابقه های لیگ قهرمانان آسیا بهانه ای به تیم های عربی ندهند زیرا آنها به دنبال محروم کردن فوتبال ایران هستند.
 
نکات هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
پخش گزارشی از مناطق زلزله زده شهرستان دشتی بوشهر دقایقی از برنامه نود را به خود اختصاص داده بود.
 
 
 
 
 
 
حسین ماهینی بازیکن بوشهری تیم پرسپولیس در ارتباطی تلفنی با برنامه نود در خصوص وضعیت مناطق زلزله زده استان بوشهر گفت: پس از بازی با ذوب آهن به بوشهر رفتم و از مناطق زلزله زده شهرستان دشتی بازدید کردم؛ اوضاع واقعا تاسف بار بود و امیدوارم بتوانم با کمک باشگاه و سایر بازیکنان به مردم مناطق زلزله زده کمک کنیم.
 
نتایج و نکات هفته سی و دوم لیگ برتر:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
در ادامه برنامه گزارشی پخش شد که در آن یک کودک در مدرسه فوتبال به علت بی توجهی مربیان مدرسه فوتبال متاسفانه فوت شده بود.
 
 
 
 
 
 
مصطفی شجاعی بازیکن تیم مس کرمان میهمان ویژه برنامه نود بود.
 
 
شجاعی در صحبتهای خود گفت: فوتبال خود را از تیم سپاهان نوین و زیر نظر ابراهیم چرخابی آغاز کردم. تیم سپاهان نوین بازیکنان بسیار خوبی داشت اما با فروختن امتیاز این تیم که به لیگ برتر صعود کرده بود بسیاری از بازیکنان این تیم فوتبال را رها کردند.
 
شجاعی در ادامه صحبتهای خود گفت: با آمدن لوکا بوناچیچ به تیم مس کرمان اعتماد به من بیشتر شد و خوشبختانه توانستم جواب اعتماد مربیان را بدهم.
 
 
مهاجم یازده گله تیم فوتبال مس کرمان در خصوص گلهای زده اش گفت: در تیم مس کرمان با کمک رضا عنایتی که واقعا گلزن خوبی است توانستم به این تعداد گل برسم و عنایتی نیز با پاس گل هایی که به من داده نقش مهمی در گل های زده من داشته است.
 
 
بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی که قهرمان مسابقه های آسیایی شده اند نسبت به پرداخت نشدن مطالباتشان و پاداش قهرمانی ابراز ناراحتی کردند.
 
 
 
علی پروین عضو هیئت مدیره پرسپولیس در اظهار نظری جالب عنوان کرد: اگر فردوسی پور سه ساعت از زمان برنامه اش را در اختیار من بگذارد حاضرم در برنامه نود حضور پیدا کنم!
 
 
پخش گزارشی از مراسم تشییع جنازه سیدجلال یحیی زاده عضو کمیسیون ورزش مجلس شورای اسلامی که چند روز پیش جان به جان آفرین تسلیم کرده بود از دیگر بخش های برنامه نود بود.
 
 
 
 
 
فبل از پخش بازی نفت آبادان و راه آهن گزارشی پخش شد که در آن هواداران تیم نفت آبادان نسبت به بی توجهی مسئولین به این تیم ناراحت بودند اما عضو هیئت مدیره این باشگاه اعلام کرد ما خواسته های مربیان را برآورده کردیم و بازیکنان خوبی جذب کردیم اما بنا به برخی دلایل نتوانستیم چند بازیکن را جذب کنیم.
 
 
نتایج و نکات هفته سی و دوم لیگ برتر:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه سپاهان در ارتباطی تلفنی با برنامه گفت: ما با فتح اله زاده و هواداران و ورزشکاران استقلال و پرسپولیس رفیق هستیم اما در بیست سال اخیر همیشه اینگونه بوده که دو هفته پایانی بازی های لیگ باید همزمان برگزار شود. اگر تقویم منظم باشد دوستی ها حفظ می شود و این حق طبیعی ماست که دو هفته پایانی بازی های لیگ همزمان باشد.
 
 
وی در ادامه گفت: من به استقلال کاری ندارم و ضمن اعتراض پیشنهاد خود را ارائه دادیم که سی فروردین بازی های هفته سی و سوم برگزار شود و 15 اردیبهشت بازی های هفته پایانی را می شود برگزار کرد.
 
 
مدیرعامل سپاهان در ادامه گفت: تیم ما باید برای بازی که در جام باشگاه های آسیا دارد قبل از بازی تمرین کند یا نه؟ این برنامه ای که من دادم اشکالش چیست؟ ما می گوییم که بازی ها همزمان برگزار شود و به عنوان مدیرعامل باشگاه سپاهان می گویم که ما قبل از بازی استقلال و فولاد خوزستان با پرسپولیس فینال جام حذفی را برگزار نمی کنیم.
 
 
رحیمی در پایان گفت: چرا نباید دو هفته پایانی لیگ برتر همزمان برگزار شود؟ همیشه به همینگونه بوده و قرار است روز چهارشنبه در جلسه هیئت مدیره باشگاه سپاهان در خصوص خیلی از مسائل تصمیم گیری کنیم.
 
 
 
فتح اله زاده: همزمانی بازی ها در هفته های پایانی که قانون نیست اما چرا آن زمان که بازیکنان ما در تیم ملی بودند و قرار بود دو روز بعد از آن بازی کنیم در این خصوص صحبتی نکردند؟ چرا وقتی که به نفعشان است درخواست انجام بازی های همزمان نمی کنند؟ اگر بازیکنان ما آماده بودند که در تهران به الهلال نمی باختیم؟
 
 
 
مدیرعامل استقلال در پایان گفت: کجای قانون آمده است که بازی های هفته های پایانی همزمان باشد؟ در بازی های آسیایی که مهمتر از بازی های داخلی ما است بازی ها همزمان برگزار نمی شود.
 
 
تاج سرپرست سازمان لیگ برتر میهمان تلفنی بعدی برنامه نود بود. وی در صحبتهای خود گفت: باشگاه سپاهان از ما خواسته است که هفته سی و سوم را سی فروردین، هفته پایانی 15 اردیبهشت و فینال جام حذفی را 20 اردیبهشت برگزار کنیم. ما به دلیل اهمیت بازی های تیم ملی و اردوهایی که قرار است تیم ملی داشته باشد برنامه ریزی کردیم که لیگ برتر در تاریخ 20 اردیبهشت تمام شود.
 
 
تاج در ادامه گفت: طبق آیین نامه جام حذفی باید قبل از لیگ به پایان برسد و با توجه به اینکه احتمال صعود استقلال به مرحله بعد زیاد است این تیم باید در تاریخ 23 اردیبهشت نیز بازی کند.
 
وی خاطرنشان کرد: با جلسه ای که در سازمان لیگ با حضور نبی بهروان عزیزمحمدی و کاظمی داشتیم بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که این برنامه ای که ارائه شده است کمترین آفت را دارد. ضمن اینکه می توانیم بازی فینال جام حذفی را روز 15 اردیبهشت و همزمان با بازی های لیگ برتر برگزار کنیم.
 
سرپرست سازمان لیگ عنوان کرد: با کی روش جلسه ای روز پنجشنبه گذاشته ایم که در آن جلسه قرار است برنامه ریزی لیگ آینده را به طور کلی ارائه دهیم و حتی می خواهیم مکان برگزاری فینال جام حذفی سال آینده را از اکنون اعلام کنیم.
 
 
تاج در پایان صحبتهایش گفت: مصوبه سازمان لیگ این است که دو هفته پایانی رقابتهای لیگ برتر به صورت همزمان برگزار شود. ما بدون ایراد نیستیم و درخواست سپاهان را بررسی می کنیم و در جلسه هیئت مدیره در این خصوص تصمیم گیری خواهیم کرد.
 
 
رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس نیز در ارتباط تلفنی با برنامه نود گفت: سازمان لیگ تحت فشار است و سپاهان و استقلال نیز به دلیل حضور در جام های مختلف با فاصله کم بازی می کنند اما تیم ما در 18 روز آینده هیچ بازی نداریم. پیشنهاد ما این است که بازی های دو هفته پایانی به صورت همزمان برگزار شود و ما نیز با صحبتهای رحیمی موافق هستیم. و درخواست دوم ما این است که بازی ما با ملوان در تاریخ 7 یا 8 اردیبهشت برگزار شود تا ما 18 روز بدون بازی نمانیم.
 
 
پخش گزارشی از مشکلات و اختلافات مدیریتی در تیم داماش گیلان از آیتم های پایانی برنامه بود.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سرانجام برنامه نود در ساعت 2:14 بامداد سه شنبه 27 فروردین ماه 1392 به پایان رسید و در مسابقه نظرسنجی آن نتیجه زیر به دست آمد:
 
 
 
گزارش از: حمیدرضا حجازی
 
انتهای پیام/
برچسب ها: برنامه ، نود ، شبکه ، سوم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
ahmd
۰۹:۳۳ ۲۷ فروردين ۱۳۹۲
خسته نباشید