سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زرینی‌:

ناهماهنگی‌مان در بازیها جبران می شود

کاپیتان تیم والیبال کاله‌ آمل گفت: برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا هنوز به هماهنگی ایده‌آل نرسیده‌ایم.

حمزه زرینی‌ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم کاله‌ فقط یک جلسه با ترکیب کامل خود تمرین کرده است و از نظر تاکتیکی‌ هنوز تا رسیدن به وضعیت ایده آل فاصله داریم.

کاپيتان تيم واليبال کاله آمل تصریح کرد: خوشبختانه اعضای کادر فنی تیم ملی بزرگسالان و زیر 23 سال در خصوص برگزاری بازی تدارکاتی‌ با تیم کاله‌ موافقت کرده اند و این مسئله باعث می شود که ما در سه دیدار برگزار شده از نظر آرایش تیمی و هماهنگی در اجرای تاکتیک‌ها بر شرایط ایده آل و مطلوب برسیم.

وی یادآور شد: با توجه به آنکه ملی پوشان تیم کاله‌ در ترکیب تیم ملی و دیگر بازیکنان هم در تمرینات باشگاهی برنامه‌های پرفشاری‌ را پشت سر گذاشته تمامی والیبالیست‌های آملی از نظر جسمانی آماده هستند و مشکلی در این خصوص نداریم.

کاپیتان تیم والیبال کاله‌ آمل ضمن اشاره به نخستین بازی تدارکاتی‌ با تیم ملی بزرگسالان افزود: ما توانستیم در این دیدار مقابل تیم ملی نتیجه قابل قبولی را به دست آوریم در صورتی که با همین کیفیت در دیگر دیدار‌های دوستانه ظاهر شویم به طور قطع به حد ایده آل خواهیم رسید.

زرینی‌ تصریح کرد: تیم ملی با وجود آنکه 2 پشت خط ‌زن خود یعنی شهرام محمودی به دلیل مصدومیت‌ و امیر غفور را در ترکیب خود نداشته مقابل کاله‌ عالی ظاهر شد./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.