سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

20 اردیبهشت سال جاری؛

برگزاری آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن

نخستین مرحله هشتمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم 10 اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، معاون ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان دارالقر‌آن ا‌لکریم در نشست خبری امروز خود با بیان این خبر افزود: علاقه مند‌ان به شرکت در این آزمون سراسری می توانند تا 4 اردیبهشت ماه سال جاری با مراجعه به سایت تلاوت، برای ثبت نام اقدام نمایند.
وی در ادامه تصریح کرد: مرحله ی اول این آزمون در 20 اردیبهشت ماه به صورت کتبی خواهد بود و پذیرفته شد‌گان در مرحله ی اول، مرداد و شهریور ماه سال جاری در آزمون مرحله ی دوم که به صورت شفاهی برگزار می شود راه خواهند یافت.
وی در خصوص سومین مرحله ی آزمون بیان داشت: آبان ماه سال جاری سومین مرحله ی آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم به صورت کتبی برگزار خواهد شد و در این مرحله میزان معلومات حافظان قرآن در زمینه ی مفاهیم و مفردات قرآن سنجیده خواهد شد.
وی در ادامه اظهار داشت: طی 7 دوره ی گذشته 22 هزار و 737 نفر در آزمون اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند که 82 درصد از خواهران و 18 درصد از برادران حافظ قرآن بوده ا‌ند.
افر‌ش با اشاره به توجه و فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با پرورش حافظان قرآن کریم گفت: برای تحقق جامعه دارای 10 میلیون حافظ قرآن کریم همگان باید در این حوزه فعال باشند که نیازمند برنامه ریزی جامع و کامل است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: ثبت نام در آزمون اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن کریم تا 4 اردیبهشت ادامه خواهد داشت./ز
برچسب ها: تخصص ، قرآن ، مرداد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.