سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام برنامه های فرهنگی برای حمایت از تیم ملی فوتبال ایران

ملامحمد: برای بالا بردن روحیه و ایجاد انگیزه و تقویت همبستگی ملی برنامه های زیادی داریم

به منظور ساماندهی و پشتیانی برنامه های فرهنگی در حمایت از تیم ملی، پیش از ظهر امروز جلسه ای در سالن روابط عمومی فدراسیون برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در این جلسه که نمایندگان کمیته های حراست، فرهنگی، بین الملل، جمعیت حامیان هوادار  و روابط عمومی حضور داشتند برنامه های مختلف فرهنگی برای سه بازی تیم ملی مقابل قطر، لبنان و کره جنوبی مورد بحث قرار گرفت.

ملامحمد رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال در این باره گفت: در این جلسه بیشتر روی مباحث مربوط به دو بازی خارج از خانه ایران مقابل قطر و کره جنوبی پرداختیم و مقرر شد تسهیلات لازم برای تماشاگران ایرانی با هماهنگی سفارت های ایران در دوحه و سئول فراهم شود. همچنین از وزارت آموزش و پرورش می خواهیم که مدارس ایرانیان مستقر در قطر را برای حضور در ورزشگاه دوحه بسیج کنند. همچنین در این نشست درخصوص تعداد مشوقین تیم ملی و تعداد بلیت هایی که باید از کشورهای میزبان در خواست کنیم، تبادل نظر شد.

وی ادامه داد: در جلسه پیشنهادات خوبی از سوی کمیته ها مطرح شد و مقرر شد برنامه ریزی فرهنگی به جهت بالا بردن روحیه و ایجاد انگیزه و تقویت همبستگی ملی در دستور کار کمیته فرهنگی قرار گیرد تا با دعوت از شخصیت های هنری و فرهنگی و اجرای  برنامه های متنوع چه در داخل و چه در خارج از کشور فعالیت های خوبی انجام شود. همچنین می خواهیم با همکاری شهرداری تهران تبلیغات شهری را در قالب بیلبوردهایی در سطح شهر نصب کنیم تا به بازیکنان روحیه بدهد. برای تیم ملی قبل از اعزام به بازی مقابل قطر و برای تقویت روحیه تیم ملی در بازیهای دوستانه مقابل عراق و عمان در دوبی و مسقط هم حمایت های لازم را از تیم ملی انجام می دهیم. ملامحمد در پایان گفت: بین 5000 تا 10000 کلاه و پرچم را به دوحه و سئول می بریم تا طرفداران از تیم ملی حمایت های لازم را انجام دهند.در کل برای بالا بردن روحیه و ایجاد انگیزه و تقویت همبستگی ملی برنامه های زیادی داریم و  امیدواریم که نتیجه این کارها صعود تیم ملی به جام جهانی 2014 برزیل باشد./زر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.