سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سبحانی در نامه‌ای به گروه‌های مختلف

نخبگان را برای بررسی برنامه‌های دولت «قانون» متعهد مي‌دانم

سبحانی در نامه‌ای به گروه‌های مختلف گفت: جریان ایفای رسالت دینی و ملی‌ام را با بزرگان و نخبگان مورد اعتماد به مشارکت می‌گذارم و شرعا همه را برای بررسی برنامه‌های دولت «قانون» متعهد می‌سازم.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، حسن سبحانی، داوطلب انتخابات ریاست جمهوری نامه‌ای خطاب به اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان و طلاب و روحانیان، ارباب جراید و رسانه‌ها، نمایندگان مجلس و وزراء ادوار مختلف جمهوری اسلامی ایران، هنرمندان، اقتصاددانان و کارشناسان و متخصصان کشور، فعالان سیاسی در احزاب، مجامع، جبهه‌ها، جمعیت‌‌ها، معاونان وزرا، سفرا، استانداران و غیره نوشته است.

وی در این نامه که عنوان آن را «نامه‌ای برای ایران» گذاشته است، ضمن تبیین شرایط کشور، بر نقش و مسئولیت مهم افراد و گروه‌های مرجع در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌ رو تأکید کرده و از آنان درخواست کرده است که همچون همیشه، نقش بایسته و بسیار موثر و رسالت تعیین‌کننده خود را در اعتلاي وضعیت کشور با شایسته‌ترین روش ممکن ایفا کنند.

وي در ادامه بيان داشته: اینجانب جریان ایفای رسالت دینی و ملی‌ام را با شما بزرگان و نخبگان و افراد حقیقی و حقوقی مورد اعتماد، مرجع ملت، سیاسیون و غیره به مشارکت و مسئولیت مشترک می‌گذارم و شرعا همه شما را برای بررسی برنامه‌های دولت «قانون» متعهد می‌سازم.

در ادامه نامه آمده است: دولت «قانون» با گفتمان «مبانی و اصول قانون اساسی»، بر آن است تا اقتصاد را عاری از ربا کند، قانون‌گرایی را که حتی قبح اعلان بی‌اعتنایی به آن زائل شده احیا کند، عدالت را از طریق آگاهی و وقوف عمومی بر لزوم جستن حقوق تکوینی و تشریعی خودشان محقق سازد و بالاخره همه این امور را با تأسی به رسول مکرم اسلام(ص)، با اخلاق مداری که جامعه امروز ما به شدت به آن نیازمند و به آرامش ناشی از آن محتاج است، به سامان برساند.

سبحانی در پایان نامه نوشته است: باشد تا در روز موعود و محاسبه، از ادای وظیفه‌ام کم نگذاشته باشم و نباشند کسانی که بگویند، ما را بر آن چه جستجوگر آن بودید و در مقام تحقق آن به صحنه آمدید، واقف نکرده‌اید.

انتهای پیام/
برچسب ها: سبحانی ، نخبگان ، سیاسیون ، دولت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.