سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات سنگنوردي جام فجر؛

برگزاري مسابقات سنگنوردی قهرمانی آسیا در ایران

رقابتهای سنگنوردان سراسر کشور از روز 2 اردیبهشت در تهران آغاز خواهد شد، همچنين مسابقات سنگنوردي قهرماني آسيا نيز در ايران برگزار مي شوذد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سیزدهمین دوره مسابقات سنگنوردی جام فجر با حضور ورزشکاران این بخش طی روزهای 2 تا 6 اردیبهشت در سالن اوقاف (سراج ) برگزار خواهد شد.

در ادامه گزارش آمده است، برای این رقابتها که در 2 بخش آقایان و بانوان انجام خواهد شد اکثر استانها ثبت نام کرده اند.

این گزارش می افزاید: در جام سیزدهمین سنگنوردان، درسه بخش سرعت، لید و سرطناب به رقابت خواهند پرداخت مسابقاتی که مربوط به سال 91 است به دلیل برخی مسائل به سال جاری موکول شد.

گزارش دیگری عنوان می کند، در مسابقات 92 برخلاف سال 90 سنگنوردان خارجی شرکت ندارند و به گفته مسئولین فدراسیون عدم تامین منابع مالی باعث شده است تا این کار صورت نگیرد.

در ادامه گزارش آمده است، رقابت هاي سنگنوردي سراسر کشور در تهران به مناسبت پاسداشت سید حمید صدیقیان، حمید آسیابان، حمیدکیوانی، عصمت گنجعلی پور و پروین تبریزی برگزار خواهد شد.

این گزارش اضافه می کند، مسابقات سنگنوردی قهرمانی آسیا نیز در خرداد سال جاری در ایران برگزار خواهد شد و رایزنیهای در حال حاضر صورت میگیرد تا میزبان آن  مشخص شود و گفتگوهای اولیه مبنی بر میزبانی همدان انجام شده است ولی با این حال تا آخر هفته میزبان این مسابقات تعیین خواهد شد.

در پایان گزارش خاطرنشان کرد: در سالهای اخیر در سنگنوردی ايران پیشرفتهای خوبی صورت گرفته است و ورزشکاران این حوزه د ر عرصه های داخلی و خارجی درخشش خوبی دارند./مح
برچسب ها: سایر ، بری ، طی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.