سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

افراد توانمند علمی، جامعه نگر و مردم دوست، نامزد انتخابات شورهای اسلامی شهر و روستا شوند

نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد گفت: مردم، اداره امور شهرها و روستاهای خود را به افراد توانمند بسپارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

حجت الاسلام و المسلمين محمدعلی نكونام افزود: کسانی که داعیه توانایی علمی، مدیریت، اخلاق مداری، جامعه نگری و توجه به منافع مردم را دارند نامزد انتخابات شورهای اسلامی شهر و روستا شوند.

وی اظهار داشت: مردم باید با حضور پرشور در انتخابات و گزینش افراد اصلح و توانمند چشم انداز آبادانی و پیشرفت استان چهارمحال و بختياري را محقق نمایند.

حجت الاسلام نكونام، از نامزدهای انتخابات و طرفداران آن ها خواست رقابت رفاقتی و صمیمانه داشته باشند و رو در روی هم قرار نگیرند و مایه تفرقه نشوند.

نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد، زلزله بوشهر را از وقایع تأسف آور دانست و گفت: این حادثه تلخ آزمون الهی است و مردم با ارسال کمک های نقدی و غیرنقدی یاری گر بازماندگان این رخداد باشند.
وی، با اشاره به فرا رسیدن 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: ارتش، همواره پشتیبان و مدافع دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه شرایط بوده و ضامن آرامش و آسایش ملت ایران است.

حجت الاسلام نكونام، با تأکید بر ضرورت توجه به حفظ سلامت افراد در جامعه تصریح کرد: مسئولان با توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی به ویژه در مناطق محروم، گام های مؤثری در ارتقاء شاخص های سلامت برداشته اند./ب

برچسب ها: نامزد ، انتخابات ، شورا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.