سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

برگزاری نخستین دوره تخصصی تربیت مربی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در مشهد

سرپرست دفتر توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی خراسان‌رضوی از برگزاری نخستین دوره تخصصی تربیت مربی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در مشهد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، یوسف امینی  در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: دوره تخصصی تربیت مربی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم با هدف پرورش و تربیت مربی قرآن کریم در رشته ترجمه و مفاهیم برای اولین بار در سطح استان خراسان‌رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره از 20 فروردین ماه آغاز شده است و در آن مباحث و سرفصل‌های آموزشی به صورت فایل‌های صوتی و مکتوب در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد و سئوالات و ابهامات احتمالی افراد در قالب جلسات پرسش و پاسخ جواب داده می‌شود.

امینی ادامه داد: در این دوره چهار ماهه شرکت کنندگان با آیات کلیدی قرآن کریم، آداب باطنی تلاوت مفردات و مفاهیم قرآن کریم به صورت تخصصی آشنا می‌شوند.

سرپرست دفتر توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی بیان داشت: این دوره تخصصی با همکاری  موسسه فرهنگی قرآن و عترت صراط برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: محتوای این نشریه که در 48 صفحه منتشر شده است شامل گزیده‌ای از بیانات و سخنان حضرت آیت الله خامنه‌ای مقام معظم رهبری است./ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.