سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

پل تاریخی اورگان مسافران نوروزی را مجذوب خود کرد

سرپرست میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری چادگان گفت: در ایام نوروز پل تاریخی اورگان از توابع شهرستان چادگان بیشترین بازدید مسافران را داشته است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان حبیب حیدری با بیان این مطلب و با اشاره به اینکه اورگان از نخستین پل های تاریخی است که بر روی رودخانه زاینده رود بسته شد اظهار داشت : نوروز امسال روزانه حدود یکهزار نفر از این پل تاریخی دیدن کردند.
وی با بیان اینکه بیش از 20 هزار نفر در نوروز امسال از آثار تاریخی شهرستان چادگان دیدن کردند، گفت: مقبره کاوه آهنگر و شیرهای سنگی واقع در مشهد کاوه و فراموشجان نیز از دیگر آثار تاریخی پربازدید در این شهرستان است.
حیدری با اشاره به اینکه شهرستان چادگان 10 اثر تاریخی دارد افزود: قدیمی ترین اثر تاریخی، شیرهای سنگی واقع در روستاهای مشهد کاوه و فرامشجان مربوط به دوره صفویه است.
وی دیگر جاذبه های فرهنگی این شهرستان را امامزاده زیدبن حسن در شهر رزوه، امامزاده اسماعیل در روستای فراموشجان و امامزاده خواجه محمد در روستای پرمه عنوان کرد.
وی تاکید کرد: چادگان بعنوان قطب نمونه گردشگری و با آب و هوایی مطلوب همیشه مورد توجه مسافران و گردشگران از سراسر کشور است.
گفتنی است : شهرستان چادگان در 100 کیلومتری غرب اصفهان واقع است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.