سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کردستان/

صداقت و حرکت بر مبنای قانون در تبلیغات انتخاباتی یک اصل است

فرماندار شهرستان بیجار گفت: صداقت و حرکت بر مبنای قانون در انتخابات یک اصل است، در این راستا تبلیغات باید به گونه ای باشد كه مردم بتوانند فرد اصلح را انتخاب كنند.

 
به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،حمدالله کریمی در جلسه معرفی اعضاء هیئت اجرایی چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در بیجار اظهار داشت: ایجاد شور و نشاط و فراهم كردن بسترهای لازم برای مشارکت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای یکی از اولویت های ستاد انتخابات است.
 
وی با تاکید بر لزوم رعایت موازین شرعی و اخلاقی در عرصه انتخاباتی، افزود: کاندیداهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با رعایت اصل قانون مداری به دور از هرگونه بزرگ نمایی و بدون آنكه وعده های غیر عملی بدهند، قدرشناسی خود نسبت به انقلاب، نظام و مردم را نمایان كنند.
 
فرماندار بیجار با حساس خواندن این برهه زمانی، ادامه داد: 24 خرداد ماه مردم و مسئولان همگام با یکدیگر با مشارکت گسترده در انتخابات بار دیگر دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را مایوس می کنند و وحدت و همدلی خود را به نمایش می گذارند.
 
کریمی یادآور شد: براساس دستورالعمل ستاد انتخابات کشور زمان ثبت نام کاندیداها همزمان با سراسر کشور از روز دوشنبه 26 فروردین ماه در فرمانداری و بخشداری های تابعه شهرستان آغاز می شود.
 
وی بیان کرد: به لطف الهی در این دوره از انتخابات فضای بسیار آرامی مهیا شده است و انتظار داریم کاندیداها در تداوم فضای آرام انتخاباتی با ستاد انتخابات شهرستان همکاری جدی داشته باشند.
 
فرماندار بیجار در ادامه شعور سیاسی بالای مردم این شهر و وجود بسترها و ظرفیت های مناسب در شهرستان بیجار را زمینه ساز خلق حماسه سیاسی دانست و گفت: در 26 انتخابات برگزار شده بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم فهیم و ولایتمدار شهرستان بیجار همواره با حضور پررنگ و بیشترین مشارکت در سطح استان وفاداری خود به نظام و بصیرت مداری را به اثبات رسانده اند و یقینا در سال 92 نیز به وظیفه خود در قبال تحقق حماسه سیاسی عمل می کنند.
 
کریمی رعایت اصل بی طرفی، تکلیف مداری و بسترسازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات را از مهمترین وظایف برگزار کنندگان انتخابات دانست و افزود: در شهرستان بیجار 169 روستای واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی وجود دارد و پنج شهر این شهرستان نیز دارای 36 شعبه اخذ رای هستند.
 
در پایان این جلسه، انتخاب هیئت اجرایی برگزار شد که با آراء مخفی هشت نفر از معتمدین این شهرستان با کسب بیشترین رای به عنوان اعضاء اصلی و پنج نفر به عنوان اعضاء علی البدل معرفی شدند./ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.