سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باقری: اگر من بد هستم پس چرا مي خواهند با من جلسه بگذارند

سرمربی وزنه برداری بزرگسالان گفت: حواشی به وجود آمده برای کادر فنی به صلاح حاشيه سازان نيست.

 سرمربی وزنه برداری بزرگسالان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اگر این قدر شرایط اردو برای قهرمانان المپیکي سخت است  و  کوروش باقري هم  اصلا اخلاق ندارد  ،  پس چرا مي خواهند با من جلسه بگذارند.

وي ادامه داد: من از  3 سال پیش آمدم و مسئولیت سرمربی گری تیم ملي  وزنه برداری را به عهده گرفتم   و تمامي برنامه هاي تمريني ملي پوشان را ساماندهي کردم. با اين حال متاسفم با بحث هاي حاشيه دار مواجه شدم.

وی بیان کرد: اگر تمام شرایط برای المپیکی ها منفي می باشد همان بیرون به تمرینات خود ادامه دهند و  چند روز مانده  به مسابقات بیایند ، رکورد گیری کنند و  تست دوپینگ بدهند و بعد در مسابقات حضور پیدا کنند.
 
کوروش باقری در این خصوص که شرایط بازگشت برای ملی پوشان المپيکي چطور خواهد بود  ، تاکيد کرد : آن دسته از ملي پوشان که  با اصحاب رسانه ای مصاحبه  ضد و نقيض کرده اند ، قطعا کارشان سخت خواهد بود .البته نه  از نظر اینکه جلوی مربیشان ایستادند چون بحث من شخصی نیست  .  در این زمان، مهم ،  بحث  هاي ملي و ميهني است. زيرا  مي خواهيم همچنان در بین تمامی کشورها مطرح شویم و عملکرد بالایی از خود نشان بدهیم.

 کوروش باقری در خصوص مسابقات جهانی ازبکستان و کسب دو سهمیه توسط نوجوانان خاطر نشان کرد: اولین هدف ما از  شرکت در این رقابت ها کسب سهمیه المپیک بود که خوشبختانه توانستیم دو سهمیه المپیک را کسب کنیم  . با اين حال به هدف دوممان که جزو سه کشور اول باشیم،  نرسیدیم و چهارم شدیم  .

وي افزود : با آنکه  پتانسیل اول شدن هم داشتیم   دو تا از وزنه برداران نوجوان کشورمان اوت شدند و همین عامل ، اول  شدن کشورمان را به چهار می  رساند . این مسئله در نوجوانان قابل پیش بینی بود و اتفاق خاصی هم به وجود نیامد چون کسانی  اوت شدند که سال آینده هم در تیم نوجوانان  هستند و می توانند با تمرینات مکرر و آمادگی لازم ، باز در مسابقات شرکت کنند و  به مقام های مد نظر برسند.
برچسب ها: کورش ، باقری ، مصاحبه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.