سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

مهر دولت خدمتگزار به مردم استان اردبیل با طرحهای مهر ماندگار

با اجرای آخرین مراحل طرحهای مهر ماندگار در استان اردبیل اهالی این استان بویژه در مناطق محروم با تمام وجود مهر و خدمتگزاری دولت خدمتگزار را احساس می كنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ استاندار اردبیل گفت : تلاش دولت این است كه تمامی طرحهای نیمه تمام را تا پایان عمر دولت به پایان رسانده و باری بر دوش دولت آینده نگذارد .

اکبر نیکزاد افزود : طرحهای بزرگی در قالب طرح مهر ماندگار در حال اجراست و تمامی تلاش ها بر این است كه این طرحها در این دولت پایان یافته و در اختیار مردم متعهد و انقلابی استان اردبیل قرار گیرد .

كمال الدین میرجعفریان معاون امور عمرانی استاندار اردبیل نیز گفت : 27 طرح مهر ماندگار در استان اردبیل شامل هفت طرح در حوزه راه و شهرسازی ، هشت طرح در بخش آب منطقه ای ، یك طرح در حوزه آب و فاضلاب شهری ، دو طرح صنعت ، معدن و تجارت ، 2 طرح در حوزه شركت گاز و چهار طرح دانشگاه علوم پزشكی از جمله طرحهای مهر ماندگار استان است.

وی افزود : هر یك از این طرحها شامل زیرمجموعه ها و ریز طرحهایی است كه در قالب طرحهای مهر ماندگار تعریف شده و در حال اجرا هستند.

میرجعفریان  گفت : تعدادی از طرحهای مهر ماندگار استان به بهره برداری رسیده و بخش دیگری از این طرح ها با نزدیك به 70 درصد پیشرفت فیزیكی در حال اجرا هستند

وی  افزود: تلاش می شود طرحهای مهر ماندگاری كه به لحاظ زیرساختی در اقتصاد و عمران استان تاثیرگذار هستند در الویت قرار گرفته وبه زودی تكمیل شوند./ب

برچسب ها: اردبیل ، طرحهای ، مهر ، ماندگار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.