سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر/

رئیس دانشگاه آزاد درگذشت هموطنان در شهرستان دشتی را تسلیت گفت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، درگذشت جمعی از هموطنانمان در زلزله اخیر شهرستان دشتی استان بوشهر را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج، فرهاد دانشجو در این پیام اظهار داشت:  وقوع حادثه تأثر برانگیز زلزله در منطقه دشتی استان بوشهر که موجب خسارات، ضایعات و جان باختن جمعی از هموطنان عزیز و اهالی ولایتمدار، غیرتمند و شریف این منطقه شد موجب تأثر و تألم شدید اینجانب شد.

رئیس دانشگاه اسلامی خاطرنشان کرد: بی شک اینگونه حوادث طبیعی که از جمله آزمایشات بزرگ خداوند حکیم است مردم شریف و با فرهنگ این منطقه را نه تنها دلسرد و مأیوس نخواهد کرد بلکه با نهایت صبر و بردباری این مصیبت بزرگ را تحمل کرده و با امید به آینده‌ای بهتر برای سازندگی و بهسازی شهر و روستای خود کمر همت خواهند بست.

وی ادامه داد: اینجانب این ضایعه جانگداز را صمیمانه به رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای مدظله و به اهالی محترم این منطقه تسلیت و تعزیت عرض کرده و برای مصدومان و مجروحان حادثه سلامتی و شفای عاجل، برای جان باختگان رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

دانشجو یادآور شد: بی‌تردید دانشگاه آزاد اسلامی نیز بر خود لازم می‌داند برای تسکین آلام و خسارات وارده به این مردم نجیب و بزرگوار از هر نوع همکاری و مساعدت دریغ نکنند./ج1

برچسب ها: دانشگاه ، رهبر ، ضایعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
امیر حسین
۱۱:۰۵ ۲۶ فروردين ۱۳۹۲
ممنون از رییس دانشگاه ازاد