سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

ارائه 16 مقاله در نخستين سمینار منطقه‌اي آبشار شوي دزفول

دبير اجرايي نخستين سمينار منطقه‌اي آبشار شوي دزفول با اشاره به ارسال 18 مقاله به دبيرخانه اين همايش، گفت: از اين تعداد 16 مقاله براي ارائه به‌صورت شفاهي در سمينار پذيرفته شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ دكتر محمد ذاكرمشفق با بيان اين مطلب اظهارداشت: سمينار آبشار شوي دزفول 28 فروردين ماه، در محورهاي آبشار و تنوع زیستی، آبشار و علوم مهندسی، مدیریت و حفاظت آبشار، آبشار و گردشگری و سیمای طبیعی آبشار شوی برگزار مي‌شود.
وي با بيان اين‌كه در كنار اين همايش برنامه‌هايي از قبيل برپايي نمايشگاه عكس و برپايي نمايشگاه تجهيزات كوهنوردي برنامه‌ريزي شده‌است، افزود: نمايشگاه عكس با استفاده از 120 اثر ارسالي به دبيرخانه همايش برپا مي‌شود؛ همچنين در اين نمايشگاه يك اثر به‌عنوان برگزيده و 20 اثر به‌عنوان برتر معرفي مي‌شوند. نمايشگاه تجهيزات كوهنوردي هم با هدف ترويج استفاده از تجهيزات حرفه‌اي كوهنوردي برپا مي‌شود.
مدير پژوهشي دانشگاه صنعتي جندي‌شاپور دزفول ادامه‌داد: برگزاري كارگاه آموزشي راه‌كارهاي حفاظت از گونه سمندر امپراطور(سمندر لرستان) در محدوده آبشار شوي با همكاري اداره حفاظت محيط‌زيست دزفول از ديگر برنامه‌هاي جنبي اين سمینار است.
ذاكرمشفق تصريح كرد: اين سمینار از سوي دانشگاه صنعتي جندي‌شاپور دزفول و با همكاري سازمان‌ها و نهادهايي از قبيل اداره منابع طبيعي و جهادكشاورزي، ميراث فرهنگي و گردشگري شهرستان و نماينده يونسكو در دزفول برگزار مي‌شود.
وي افزود: بازديد از آبشار شوي دزفول در 29 فروردين‌ماه هم در برنامه اين همایش گنجانده شده‌است./ع
برچسب ها: ارائه ، سمینار ، آبشار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.