سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیستان و بلوچستان/

آمادگی پایگاه‌‌های کمیته امداد برای کمک به زلزله‌زدگان بوشهر

مدیر کمیته امداد کنارک گفت: کمیته امداد شهرستان کنارک به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای کمک به زلزله‌زدگان بوشهر از طریق پایگاه‌های مستقر آماده دریافت این کمک‌ها است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،علی شهرکی اظهار داشت: در راستای کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده بوشهر و نظر به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر نقش مردم عزیز ایران در کاستن از رنج مصیبت‌دیدگان و با توجه به اینکه کمک‌رسانی در مواقع فوری و ضروری از وظایف کمیته امداد است، این نهاد اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و جنسی مردم کرده است.

وی افزود: معتمدین بخش زرآباد مبلغ 2 میلیون تومان به زلزله‌زدگان بوشهری تاکنون کمک کرده‌اند. همچنین در جلسه شورای اداری شهرستان کنارک نیز در زمینه جمع‌آوری کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان استان بوشهر، تصمیماتی اتخاذ شد که پیش‌بینی می‌شود مبلغ 50 میلیون ریال جمع‌آوری شود.

شهرکی بیان کرد: پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان استان بوشهر در مساجد اهل سنت و تشیع مستقر شده است. همچنین به منظور سهولت و دسترسی آسان، پایگاه‌هایی در یگان‌های نیروی دریایی و هوایی کنارک مستقر تا کار جمع‌آوری کمک‌های نقدی و جنسی مردم را انجام دهند.

مدیر کمیته امداد کنارک گفت: کمک‌های نقدی و جنسی به اداره کل کمیته امداد استان ارسال خواهد شد و یا از طریق این مدیریت به مناطق زلزله‌زده ارسال می‌شود.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.