سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم ملی ناشنوایان به زودی معرفی می شود

صالحی: توقع زیادی از تکواندوکارانم دارم

سرمربی تیم ملی تکواندو ناشنوایان گفت: با توجه به اینکه با تیم های زیادی کار کرده ام از تیم ملی ناشنوایان هم توقع زیادی دارم.

رحیم صالحی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: امکانات بسیار خوبی در اردوی تدارکاتی رشت داریم و هیئت استان گیلان نهایت همکاری را برای برپایی اردوی تدارکاتی مناسب تیم ملی ناشنوایان در اختیارمان قرار داده است.

وی گفت: خوابگاه و سالن تمرین مناسبی در رشت داریم و در نوبت صبح تمرینات هوازی را در زمین چمن و عصرها تمرینات تاکتیکی و تکنیکی را برگزار می کنیم.

صالحی تصریح کرد: تکواندوکارن این جمعه را استراحت می کنند و جمعه ششم اردیبهشت 10 تکواندوکار اردونشین با حضور در یک دوره رقابت انتخابی ترکیب اصلی تیم ملی را مشخص می کنند.

وی در مورد برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی یادآور شد: رقابت انتخابی تیم ملی ناشنوایان با قضاوت داوران رسمی فدراسیون تکواندو و با هوگوهای الکترونیکی برگزار می شود و طی آن چهار تکواندوکار اصلی تیم ملی برای حضور در بازی های المپیک ناشنوایان در چهار وزن المپیکی انتخاب می شوند.

صالحی در مورد برنامه های تدارکاتی تیم ملی افزود: قرار بود با تیم ملی آذربایجان که مدتی اردوی تدارکاتی خود را در تهران بر پا کرده بود مسابقه دوستانه ای داشته باشیم اما آنها با اعلام مصدومیت برخی بازیکنانشان حاضر به انجام مسابقه ای نشدند اما در طی روزهای آینده در تمرینات تیم ملی برنامه های تدارکاتی را اجرا خواهیم کرد.

وی در خصوص وضعیت فعلی تیم ملی تکواندو ناشنوایان گفت: بازیکنان اردونشین در حد خودشان خوب هستند اما من با توجه به اینکه با تیم های مختلفی کار کرده ام توقع بسیاری دارم بنابراین سعی می کنیم با زمانی که در اختیار داریم سطح فنی بازیکنان را به بالاترین حد برسانیم و در المپیک مدال آور باشیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو ناشنوایان در مورد بازیهای المپیک ناشنوایان در بلغارستان افزود: از سطح این رقابت ها اطلاع چندانی ندارم اما با مرور بر مسابقات قبلی تکواندو در این بازی ها می دانم که کشورهایی مثل کره جنوبی، چین تایپه، ترکیه و تایلند مدال آور بوده اند. ضمن آنکه مسابقات تکواندو این بخش نیز مانند دیگر رقابت های رسمی با هوگوهای الکترونیکی "دی دو" برگزار می شود.

گفتنی است، مسابقات تکواندو بازی های المپیک ناشنوایان چهارم و پنجم مرداد در صوفیه بلغارستان برگزار می شود./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.