سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنفرانس مطبوعاتي پيش از بازي با استقلال؛

کرانچار: تساوي هم براي ما نتيجه بدي نيست

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: تيم ما نباید برابر استقلال بازنده شود زیرا ما در بازی فردا برابر استقلال اول به تساوي و سپس به پيروزي فکر مي کنيم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، زلاتکو کرانچار در نشست خبری قبل از بازي تیم سپاهان برابر استقلال گفت: بازي فردا سرنوشت قهرمان لیگ را تعیین مي کند بنابراين هر 2 تيم براي پيروزي به ميدان مي رويم، اهمیت بازی فردا برای ما به مراتب متفاوت‌تر از جام حذفی است، به همین دلیل تمام توان خود را به کار مي گيريم.

سرمربی سپاهان همچنین گفت: تمام تمرکز ما در این بازی بر نباختن است، چون به این وسیله در رقابت‌ها برای کسب قهرمانی باقی می‌مانیم. ضمن این که استقلال بازی‌های سختی را پیش‌رو دارد و هر چند فوتبال قابل پیش‌بینی نیست،‌ من معتقدم که سپاهان برابر داماش و آلومینیوم کار راحت‌تری خواهد داشت.

وی در ادامه گفت: امیدوار هستم که دو شکست پی در پی ما برابر الاهلی عربستان تاثیر عمیقی بر بازیکنان نگذاشته باشد و آنها فردا بازی با کیفیتی برابر استقلال انجام دهند. ما باید تمام تلاشمان را بکنیم که مجبور نشویم در دو هفته‌ پایانی منتظر اشتباه رقبا باشیم.

کرانچار افزود: نگاه من به این مسابقه کسب پیروزی است و دست به هر اقدام و تلاشی می‌زنیم که منجر به موفقیت تیم در این بازی شود. البته سعی می‌کنیم در صورت نرسیدن به پیروزی، حداقل نبازیم و شرایطی را رقم بزنیم که در دو هفته پایانی منتظر لغزش استقلال برای رسیدن به قهرمانی باشیم.

وی با اشاره به اینکه احمد جمشیدیان به شدت مصدوم بوده و در بازی فردا حضور ندارد، افزود: بولکو محروم است و مچ پای پاپی آسیب دیده است. محرم نویدکیا هم مصدوم است و حتی نتوانستیم از این بازیکن برابر الاهلی استفاده کنیم. البته امیدواریم در 24 ساعت باقیمانده تا دیدار با استقلال، شرایط لازم برای حضور وی در این بازی فراهم شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در توضیح این مسئله یادآور شد: سپاهان با کسب حتی یک امتیاز در این بازی، در رقابت برای قهرمانی در لیگ باقی می‌ماند. در اینصورت باید منتظر بازی‌های دشوار استقلال در 2 مسابقه پایانی لیگ و احتمال از دست دادن امتیاز توسط این تیم باشیم. آنطور که از وضعیت تیم سپاهان مشخص است، تیم ما می‌تواند برابر داماش و آلومینیوم برنده باشد و بر این اساس اگر مساوي هم شويم براي ما بد نمي شود و يک امتياز به دست مي آوريم.

وی در خصوص ترکيب تيم گفت: مطمئنا تغییر زیادی در ترکیب تیم نخواهیم داشت،‌ ممکن است دو یا سه بازیکن جدید جذب کنیم.

کرانچار در پایان در خصوص اینکه چرا بازیکنان سپاهان بعد از بازگشت این تیم به ایران از گفتگو با رسانه‌ها خودداری کردند، گفت: من در خصوص خودداري گفتگوي بازيکنان با رسانه ها اطلاعی ندارم برعکس همیشه بازیکنان را تشویق می‌کنیم که با خبرنگاران صحبت کنند نمي دانم چرا اين کار را انجام ندادند.






تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.