سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محكومیت 200 میلیارد تومانی یك واردكننده خودرو

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف‌كنندگان و تولیدكنندگان از محكومیت یك شركت واردكننده خودرو به پرداخت جریمه 200 میلیارد تومانی به دلیل گران‌فروشی خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ مجتبی فراهانی اظهار داشت: ‌پیش از این پرونده‌ای به مبلغ صد میلیارد تومان به دلیل تخلف گران‌فروشی برای یكی از شركت‌های اصلی واردكننده خودرو در سازمان حمایت مصرف‌كنندگان و تولیدكنندگان تشكیل شده و برای تصمیم‌گیری و اعلام رای به سازمان تعزیرات حكومتی ارسال شده بود.

وی با بیان اینكه سازمان تعزیرات حكومتی می‌تواند میزان جریمه محكومیت شركت‌ها را تا پنج برابر مبلغ پیشنهاد شده از سوی سازمان حمایت افزایش دهد، خاطرنشان كرد: درباره این پرونده نیز سازمان تعزیرات حكومتی این شركت واردكننده خودرو را به 200 میلیارد تومان جریمه به دلیل گران‌فروشی محكوم كرده است.

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف‌كنندگان و تولیدكنندگان ادامه داد: البته این حكم در شعبه بدوی صادر شده و باید در شعبه تجدیدنظر نیز تایید شود. پس از آن اجرای احكام سازمان تعزیرات حكومتی نسبت به اخذ این جریمه اقدام خواهد كرد.

وی افزود: در صورت استنكاف شركت واردكننده از پرداخت جریمه تعیین شده، اموال منقول و غیر منقول این شركت به میزان جریمه یاد شده توسط اجرای احكام سازمان تعزیرات حكومتی ضبط خواهد شد.

فراهانی تصریح كرد: اولویت كاری معاونت بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت در حوزه خودرو، برخورد قاطعانه با متخلفین به ویژه گران‌فروشان این محصول و دلالان و واسطه‌های بازار است.
 
منبع: ایسنا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.