سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمله راکتی تروریستها از سوریه به خاک لبنان

افراد مسلح سوری از داخل خاک سوریه به مناطق قصر و سهله مای در لبنان چندین راکت شلیک کردند اما این حملات تلفاتی نداشت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المنار ; منطقه قصر در توابع شهرستان هرمل از یک قتل عام نجات پیدا کرد . افراد مسلح از داخل خاک سوریه به سوی این منطقه چندین راکت شلیک کردند که سه راکت به داخل این منطقه و دو راکت دیگر به باغهای اطراف اصابت کرد .

این راکتها از منطقه بحور در ریف حمص سوریه به لبنان شلیک شد . منطقه بحور حدود چهار کیلومتر از منطقه قصر فاصله دارد . شلیک این راکتها باعث شد به تعدادی از خانه ها و خودروها آسیب وارد شود و اعضای یکی از خانواده های آل کنعان نیز نجات پیدا کردند چرا که یک فروند راکت به جلوی درب خانه آنها اصابت کرد.

غازی زعتیر از نمایندگان مجلس لبنان از فراکسیون توسعه و آزادی در پارلمان لبنان گفت :« ما تا آنجا که امکان دارد سکوت و تحمل می کنیم اما در نهایت دولت از ما حمایت نمی کند . ما می توانیم از خودمان دفاع کنیم».سومین راکت در نزدیکی یکی از خانه ها در ورودی منطقه قصر در یک باغ منفجر شد .دو راکت دیگر در باغهای اطراف قصر منفجر شد.

شلیک این راکتها پرسشهایی را درباره زمان و هدف این حمله مطرح کرده این در حالی است که افراد مسلح در ریف قصیر در استان حمص سوریه ضربات سنگینی متحمل شده اند. این برای سومین بار است که گروههای سوری مسلح به قصر حمله کرده‌اند و تاکنون حدود سی راکت شلیک شده است .

                             آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.  
برچسب ها: حمله ، راکت ، تروریست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.