سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غفوري:به اهدافمان در تورنمنت پنج جانبه دست یافتیم

رئیس كمیته فنی واترپلو گفت: به اهدافی كه از پیش ترسیم شده بود در تورنمنت پنج جانبه دست یافتیم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، نادر غفوری با اشاره به برگزاری تورنمنت پنج جانبه تهران كه به مناسبت گرامیداشت روز واترپلو و با شرکت پنج تیم نفت و گاز امیدیه، جوانان الف، جوانان ب، تیم منتخب تهران و نیک بسپار یزد  در استخر بین المللی 9 دی تهران برگزار شد عنوان كرد: به تمامی اهدافمان كه پیش از این در كمیته فنی ترسیم شده بود دست پیدا كردیم.

عضو سابق تیم ملی واترپلو در ادامه اظهار داشت: این مسابقات قرار بود با حضور  6 تیم برگزار شود كه كناره گیری تیم فولاد ماهان سپاهان موجب پنج تیمی شدن این مسابقات شد، اما به هر حال محك خوردن تیمها به لحاظ فنی ودر شرایط مسابقه قرار گرفتن بازیكنان بویژه جوانان از اهداف بدست آمده در این رقابتها است.

مسابقات باشگاه های آسیا در كویت محور قسمت دیگری از سخنان نادر غفوری بود وی در این رابطه گفت: تیمهای آسیایی در این مسابقات با آمادگی كامل و البته با استفاده از بازیكنان درجه یك جهان در تركیب خود حضور خواهند داشت كه همین موضوع كار را برای تیم نفت امیدیه كه فقط از بازیكنان ایرانی استفاده می كند سخت تر خواهد كرد، اما نفت امیدیه با قهرمانی در مسابقات پنج جانبه نشان داد از لحاظ فنی و روحی، در آمادگی مطلوبی به سر می برند.

غفوری ادامه داد: در سال جاری در سطح آسیا هیچ مسابقه ای در بخش تیم ملی بزرگسالان واترپلو برگزار نمی شود و از این رو تیم ملی بزرگسالان هیچ رقابت رسمی را پیش رو ندارد اما باز هم در تلاش هستیم برای این تیم نیز در طول سال جاری اردوهایی برپا كنیم.

وی در پایان خاطر نشان كرد: كمیته فنی در این مسابقات علاوه بر بازیكنان، عملكرد مربیان تیمهای جوانان نیز به دقت بررسی می شود تا در نهایت سرمربی این تیم پس از جلسه كمیته فنی اعلام شود تا این تیم شهریور ماه بتواند با قدرت در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جوانان زیر 18 سال جهان شركت كند./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.