سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی:

اقتدار، عزّت و پایداری انقلاب اسلامی به برکت مکتب حضرت فاطمه (س) است

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در دیدار با نماینده ولی‌فقیه و روحانیون استان زنجان، با اشاره به نقش و تأثیرگذاری انقلاب اسلامی در احیای معنویت دینی در جهان گفت: دین‌داری جدید در جهان به‌دنبال انقلاب اسلامی شکل گرفت.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی صبح امروز (25 فروردین 1392) در ششمین روز سفرهای استانی خود با نماینده ولی‌فقیه و روحانیون استان زنجان دیدار کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در این دیدار سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا‌(س) را تسلیت گفت و اظهار داشت: جمهوری اسلامی یک نهضت بزرگ الهی و با همان آثار و تأثیرگذاری انبیاء عظام در جهان به‌وجود آورد.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به دشمنی و توطئه‌ها علیه جمهوری اسلامی گفت: راه انقلاب، راهی روشن و اثربخش است و تقویت دین‌مداری در سایر مذاهب و ادیان ناشی از آثار و برکات انقلاب اسلامی است.

پورمحمدی تصریح کرد: در حالی که توحید و معنویت الهی در جهان در حال منسوخ‌شدن بود، پیروزی انقلاب اسلامی موجی از دین‌داری جدید در جهان به راه انداخت.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پایان با اشاره به نقش مکتب اهل‌بیت(ع) در اثربخشی پیام انقلاب اسلامی گفت: اقتدار، عزّت و پایداری انقلاب اسلامی به برکت مکتب اهل‌بیت(ع) و حضرت فاطمه(س) است.

همچنین معاون سیاسی جامعه روحانیت مبارز در این سفر با حضور در منزل "سردار شهید محمدناصر اشتری" با خانواده این شهید بزرگوار دیدار کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در این دیدار گفت: خدا به برکت این شهدا، انقلاب اسلامی و فرهنگ اهل بیت‌(( ع) را حفظ کرد.

پورمحمدی با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) خاطرنشان کرد: رونق مجالس اهل‌بیت(ع) در کشور به برکت خون شهدای عزیز است و امیدواریم این شهدای گران‌قدر همان‌طور که در دنیا جلودار و پیشتاز بودند، در آخرت نیز شفیع و جلودار همه ما باشند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.