سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعرفه های مکالمات بین الملل همراه اول

رومینگ اعتباری همراه اول هم اکنون در ۲۵ کشور و از طریق ۴۱ اپراتور قابل استفاده و قرار دادهای جدید دیگری نیز در حال انعقاد است.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران؛ از مزایای مهم استفاده از سیم کارتهای اعتباری امکان کنترل هزینه آن با توجه به اطلاع از میزان شارژ سیم کارت است که در صورت اتمام شارژ تلفن همراه نیز امکان انتقال شارژ از ایران توسط بستگان وجود دارد.


این امر در سفرهای زیارتی به عراق و عربستان برای زائرانی که به دلیل کهولت سن توانایی تهیه شارژ و یا وارد کردن کدهای فعال سازی در گوشی خود را ندارند بسیار حائز اهمیت است.

تعرفه های رومینگ اعتباری با رومینگ دائمی یکسان است.

روشهای اطلاع از تعرفه‌های رومینگ و مکالمات بین الملل، در کشور مورد نظر شامل تماس با ۹۹۹۰، ارسال پیامک با متن "نام یا کد کشور بدون صفر" به ۸۰۷۰ و ارسال پیامک با متن R" ، نام یا کد کشور بدون صفر" به ۹۹۰۰۰۹ است.

لیست کشورها و اپراتورهای طرف قرار داد شامل موارد زیر است: افغانستان، ارمنستان، اتریش، آلمان، آذربایجان، بحرین، بلژیک، گامبیا، عراق، اندونزی، عربستان، کویت و مالزی، پاکستان، قطر، اسلونی، سوریه، سوییس و لیختن اشتاین، تاجیکستان و ترکیه و امارات، ازبکستان و هندوستان و هنگ کنگ و هلند و لبنان./ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.