سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش پهنای باند بین الملل در دستور کار شرکت زیر ساخت قرار گرفت

افزایش پهنای باند بین الملل از 27G به 73G و افزایش پهنای باند داخلی از 43GBPS به 500GBPS از جمله فعالیت های در دست اقدام شرکت زیر ساخت برای سال جاری است .


مهندس مهدی خدایی مدیر کل امور بین الملل شرکت ارتباطات زیر ساخت با اشاره به اینکه افزایش ترانزیت بین المللی EpEG و SDL برای ترانزینت ارتباطات تا میزان 4/6 TPES از جمله چشم اندازهای شرکت ارتباطات زیر ساخت برای سال جدید است به خبرنگار اوراژنس it باشگاه خبرنگاران گفت: جایگزینی سوئیج بین الملل با قابلیت 20 هزار مکالمه همزمان تفکیک سرویس های اینترنت و MPLS به اپراتورهای طرف قرار داد ازجمله اقداماتی است که برای سال جدید در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: کسب گواهینامه اشتهار به کیفیت چهار ستاره در بخش زنجیره تامین ارتباطات زیر ساخت کشورشامل شبکه های سوئینچگ انتقال فیبر نوری و ماهواره دیتا، واگذاری نگهداری تجهیزات راه دور به 8 پیمانکار منطقه ای و انعقاد قرار داد برای پیاده سازی پروژه Cert از دیگر اقدامات زیر ساخت است.

به گفته مهندس خدایی تعریف و شروع عملیات اجرایی پروژه های جدید توسعه ، اجرای برنامه های تولید نیروی انسانی و ساماندهی روابط با مشتریان و اپراتورها از دیگر کارهایی است که این شرکت در دست انجام داد./ ع2
برچسب ها: پهنا ، باند ، اینترنت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.