سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع بسته سلامت در باشگاه های چاقی غرب پایتخت

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 5 از توزیع بسته سلامت به منظور خدمات و حمایت های پزشکی، روان شناسی، تغذیه و ورزشی در غرب تهران خبر داد.

خسروی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: تاثیرات مستقیم و غیرمستقیم عارضه چاقی و اجتماعی ناشی از آن بر روی وضعیت سلامتی و روحی و جسمی افراد سبب شد اداره سلامت شهرداری منطقه با ارائه بسته ای از خدمات مشاوره ای و اجرایی، شهروندان را در تغییر و اصلاح عادت های تغذیه و تحرک در زندگی روزمره تشویق و یاری  دهد.

وی افزود: این باشگاه ها با ارائه خدمات و حمایت های پزشکی، روان شناسی، تغذیه و ورزش شهروندان ساکن در منطقه را همیار در جهت دستیابی به چشم انداز و بهره مندی از یک زندگی سالم و با نشاط می نماید.

وی ادامه داد: شهروندان می توانند با مراجعه و عضویت در این باشگاه بسته ای از خدمات تندرستی شامل مشاوره پزشکی، تغذیه ای و ارائه برنامه غذایی متناسب با شرایط هر فرد، بهره مندی از مشاوره روان شناسی به هدف هماهنگی ذهنی و جسمی در جهت دستیابی به وزن ایده آل و سلامتی ناشی از آن، مشاوره ورزشی و بهره مندی از خدمات و تمرین های ورزشی در محل باشگاه را دریافت کند.
وی همچنین از غربالگری بانوان و شهروندان در دهکده سلامت خبر داد و خاطرنشان کرد: با مشارکت بیمارستان ابن سینا انواع تست های پزشکی از جمله تست رایگان تراکم استخوان صورت می پذیرد که این تست تشخیصی بهترین آزمایش پزشکی برای پیشگیری از پوکی استخوان است./ز

برچسب ها: بسته ، سلامت ، شهروند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.