سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقويت نظاميان اسرائيلي در بلنديهاي جولان

رژيم صهيونيستي در چارچوب حمايت از باندهاي تروريستي در سوريه ، حضور نظامي خود را در بلنديهاي اشغالي جولان تقويت کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه المنار فلسطين ؛ برخي محافل غربي اعلام کردند يگانهايي از توپخانه هاي ارتش اسرائيل در منطقه بلنديهاي اشغالي جولان به ويژه در جنوب بلنديهاي اشغالي مستقر شده اند جاييکه اسرائيل از تحولات آن نگران است .

استقرار نيروهاي اسرائيلي در حالي است که کار احداث حصار جديد آهني و سيمهاي خاردار ادامه دارد . اين حصار باعث مي شود شيوه استقرار ميداني ارتش و شيوه عمليات ميداني آن تغيير کند. 
سازمانهاي غربي اعلام کردند اسرائيل اجازه نخواهد داد هيچ کسي از اين حصار عبور کند مگر آنکه موارد اضطراري پيش بيايد.  همچنين يگانهاي نخبه از ارتش اسرائيل در اردوگاههاي بلنديهاي جولان مستقر خواهند شد و براي مقابله با هرگونه تحولاتي آمادگي خواهند داشت.

محافل غربي فاش کردند استقرار گسترده نيروهاي اسرائيلي در اين منطقه از پنج ماه پيش آغاز شده است و يگانهاي نظامي به وسايل  پيشرفته جنگي مجهز شده‌اند.فرماندهي منطقه شمالي در ارتش اسرائيل اذعان کرده است ارتش اسرائيل همچنان در صدر اهدافي است که بايد در خاک سوريه به دقت پيگيري شود و خطر ارتش سوريه با وجود سرگرمي اش به مقابله با باندهاي تروريستي در خاک اين کشور کاهش نيافته است.

محافل غربي به نقل از منابع اسرائيلي اعلام کردند قرار است در چند روز آينده مرحله دوم عمليات مقاوم سازي و تثبيت مواضع نظامي اسرائيل در طول مرزها با منطقه جولان آغاز شود و کار نصب حفاظهاي بتوني آغاز شده است جاييکه ارتش اسرائيل پيش بيني مي کند در آينده اي نزديک صحنه حوادث امنيتي دشواري در منطقه جولان خواهد بود.ارتش اسرائيل ارتش سوريه را به تيراندازي به سوي مواضع اسرائيلي متهم کرده است.

                                    آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.  
برچسب ها: اسرائیل ، بلندی ، نظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.