سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جمع اصولگرایان اصفهان:

آل اسحاق:اداره کشور باید با سازماندهی، برنامه مبتنی بر علم و تجربه باشد/بنده اقتصاد "دولت - ملت" را قبول دارم

آل اسحاق نامزد ائتلاف اکثریت اصولگراي گفت: برخی‌ها قصد دارند کشور را دیمی اداره کنند اين در حالي است که با این شیوه نمی‌توان برای مردم کار کرد، اداره کشور باید با سازماندهی، برنامه مبتنی بر علم و تجربه باشد نباید اصل 44 قانون اساسی را عملیاتی کرد و این دولت است که باید اقتصاد را به مردم بسپارد؛ من اقتصاد "دولت-ملت" را قبول دارم.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران "یحیی آل اسحاق" نامزد ائتلاف اکثریت اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری در جمع اصولگرايان و نخبگان استان اصفهان، گفت: برخی‌ها قصد دارند کشور را دیمی اداره کنند اين در حالي است که با این شیوه نمی‌توان برای مردم کار کرد، اداره کشور باید با سازماندهی، برنامه مبتنی بر علم و تجربه باشد.

وي در ادامه افزود: باید نگاهی به روش‌ها، مدیریت‌ها و دیدگاه‌های دوره‌های گذشته داشت و با آگاهي لازم گفت، که آیا مي‌توان روال قبل را تغییر يا ادامه داد؟

آل اسحاق با تاکيد بر اينکه نبايد هرگونه کوتاهی، تعلل، بی‌تدبیری، تساهل و تسامح در کشور اتفاق افتد، تصريح کرد: باید با نگاهی باز به مسائل کشور نگاه کرده و اين را دانست که جز ما نيز آتیه جهان از جنس اعتقادات جمهوری اسلامی خواهد بود و بايد در این مسیر با بستر‌سازی مناسب اهداف متعالی نظام را به جلو ببریم.

وي افزود: مجموعه‌اي از بازیگرانی که در جهان و منطقه نسبت به ما برنامه و استراتژی دارند، نظام مهندسی شده برای جهان امروز شکل داده‌اند و این مجموعه برنامه ویژه برای ایران دارد؛ به طور مثال در بودجه دفاعی امسال آمریکا، کشورمان تهدید اول آمریکا بوده و اين بيانگر قدرت جمهوری اسلامی ايران در جهان دانست.

نامزد حزب موتلفه اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه دشمنان برای دشمنی با ایران برنامه دقیق دارند، اظهار داشت: تحریم حمل و نقل، تجارت و تحریم رسانه‌ای سه بخش عمده تحریم‌های دشمنان علیه ایران است که باید با استفاده از تمام ظرفیت‌های کشور و تبدیل منابع بالقوه به بالفعل با تحریم‌های دشمن مقابله کرد.

آل اسحاق تاکید کرد: دولت آینده نباید ضعف‌های دولت‌های گذشته را داشته بلکه باید آن ضعف را برطرف و با استفاده از نقاط مثبت دولت‌ها گذشته به اهداف مورد نظر کشور نزدیک شود همچنين دولت آینده با تدبیر و اندیشه اقتصاد درست مبتنی بر علم و تجربه بايد مشکلات را رفع کند.

نامزد ائتلاف اکثریت اصولگرایان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیداری اسلامی شکل گرفته در کشورهاي منطقه خاورميانه، گفت: بهترین شکل نظام را جمهوری اسلامی و زیر سایه ولایت فقیه دارد. در طول تاریخ انقلاب با وجود ولی‌فقیه توانسته‌ايم به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کنيم.

آل اسحاق با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور اظهار داشت: متاسفانه مشکلات بسیاری در کلان‌های اقتصادی کشور در این دوره وجود داشته و متاسفانه خالص رشد اشتغال در کشور صفر است.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر بسترسازی برای برنامه‌ریزی جهت اداره کشور تصريح کرد: باید به جای فضای تعارضی در کشور فضای تعاملی شکل گیرد. متاسفانه فضای بداخلاقی در کشور به وجود آمده و حتی این بداخلاقی‌ها در میان خانواده‌ها هم دیده می‌شود. بداخلاقی‌ها منجر به افسردگی منابع شده که باید با فضای تعاملی آن را برطرف ساخت.

وی با بیان اینکه برخی سلایق بداخلاقی‌هایی را به وجود آورد که جمع عظیمی از سرمایه‌های اجتماعی کشور در حاشیه قرار گیرند، تصریح کرد: کسانی که از صحنه اجرایی کشور کنار زده شده‌اند اینطور نیست که همه فتنه زده باشد، باید اعتماد را در کشور ایجاد کرده و بی‌اعتمادی‌ها را از بین برد.

آل اسحاق اقتصاد را اولویت کشور دانست، گفت: نیروی پیش برنده در کشور باید اقتصاد باشد، دولت آینده باید تیم اقتصادی قوی شکل دهد تا مشکلات و مسائل کشور را حل کنند تا در نهايت مشکلات اقتصادی به مشکلات اجتماعی تبدیل نشود.

نامزد حزب موتلفه اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: باید اصل 44 قانون اساسی را عملیاتی کرد و این دولت است که باید اقتصاد را به مردم بسپار، .من اقتصاد دولت-ملت را قبول دارم.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.