سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

وزیر راه و شهرسازی از مراحل اجرایی تعریض گردنه پاتاق استان کرمانشاه بازدید کرد

وزیر راه و شهرسازی روز شنبه از مراحل اجرای طرح تعریض گردنه ˈپاتاقˈ در محور سرپل ذهاب به قصرشیرین بازدید و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات انجام شده در این محور قرار گرفت.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،علی نیکزاد در این بازدید در حالیکه از سوی ˈحجت الله دمیادˈ استاندار کرمانشاه، نمایندگان مردم استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و برخی از مدیران استان کرمانشاه همراهی می شد از نزدیک در جریان مشکلات و موانع موجود بر سر راه اجرای این طرح مهم که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه است، قرار گرفت.

طرح عمرانی عملیات تعریض محور اسلام آباد غرب تا سرپل ذهاب بطول 72 کیلومتر بخشی از بزرگراه کربلا است که تاکنون 36 کیلومتر آن عملیات تعریض انجام شده و 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

عملیات اجرایی این طرح در قطعه ششم بزرگراه کربلا به پیمانکاری شرکت بتن پیکر زاگرس، شامل طرح تعریض گردنه حادثه خیز پاتاق است که از شهریور سال 90 با 85 میلیارد ریال اعتبار آغاز شده است، طول مسیر این قطعه 11 کیلومتر است و هم اکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وزیر راه و شهرسازی روز شنبه در سفر یک روزه به استان کرمانشاه از پروژه های مسکن مهر، راه آهن کرمانشاه - ملایر، راه آهن کرمانشاه - خسروی و بزرگراههای کرمانشاه - کامیاران و کربلا بازدید می کند./ک
 
منبع :ايرنا
برچسب ها: اجرایی ، تعریض ، گردنه ، پاتاق ، استان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.