سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحصن لبناني ها در حمايت از مقاومت

جمعي از مردم صيدا در حمايت از مقاومت وحزب الله تحصن برگزار کردند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه المنار ؛‌اين تحصن به درخواست شيخ حسام العيلاني امام جماعت مسجد الغفران در اين شهر برگزار شد. مصعب قشمر گزارشگر اين شبکه در گزارشي در اين باره گفت: اين تحصن با شعار «سلاح مقاومت همچنان سلاح عزت و کرامت باقي خواهد ماند، هر کس مي خواهد بخواهد و هر کس نمي خواهد نخواهد» برگزار شد. شرکت کنندگان در اين تحصن گفتمان فتنه انگيزانه را محکوم کردند. 

شرکت کنندگان در اين تحصن، در مکاني که نماد اخراج دشمن صهيونيستي از جنوب لبنان است تجمع کردند و از مقاومت لبنان قدرداني کردند.شيخ العيلاني در سخناني در اين مراسم ضمن قدرداني از مقاومت و رهبري حکيمانه آن از اين که مقاومت لبنان بخشي از غنائم به دست آمده از دشمن صهيونيستي را به صيدا هديه کرده است تشکر کرد. 

وي افزود: اهالي صيدا از سلاح مقاومت حمايت مي کنند. هر کس مي خواهد بخواهد و هر کس نمي خواهد نخواهد. هر کس چنين چيزي را نمي پسندد به خودش مربوط مي شود. هيچ کس نمي تواند سلاح مقاومت را از آن بگيرد. همه منازل شهر صيدا در خدمت مقاومت و اعضاي مقاومت است و صحنه را براي کساني که فعاليت هاي تحريک آميز انجام مي دهند خالي نمي کنيم. وي در دولت جديد خواست حمايت از مقاومت را در برنامه کاري خود قرار دهد.

                                       آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.  
برچسب ها: لبنان ، تظاهرات ، تحصن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.