سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سودجویی از میهمانداران هواپیمایی نروژ

پلیس نروژ از فاش شدن جزئیات قراردادهای مهمانداران نروژی شرکت هواپیمایی رایان ایر حاکی از تفاوت های فاحش آنها با استانداردهای نروژ است خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نروژ: جزئیات این قرارداد ها که موسوم به " قراردادهای بردگی" پس از اخراج در خدمه پرواز نروژی رایان ایر رسانه ای شده است.

به گفته یکی از اخراج شده ها به نام الساندرا به نقل از این خبرگزاری : " من در کشوری زندگی می کنم که مخارج آن گرانتر از جاهای دیگر است اما دستمزد من همان حقوق کشورهای جنوب اروپاست و حتی اگر بیمار می شدم شرکت رایان ایر هیچ هزینه ای را صرف من نمی کرد.

به گفته این خبرگزاری دستمزد مهمانداران نروژی 117 هزار و 101 کرون معادل 15 هزار و 714 یورو در سال بوده است.

مایکل اولری مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایرلندی رایان ایر به نقل از این خبرگزاری گفت: مهمانداران این ادعاهای نادرست را در مورد شش ماه پس از اخراج شدنشان باخته اند و آن را رسانه ای کرده اند. یکی از آنها به خاطر مقررات ایمنی و دیگری به خاطر حاضر نشدن بر سر کار پس از دوره دوازده ماهه آموزشی اخراج شدند.

همچنین از جمله شرایط بد کاری و در قرار داد پرداخت هزینه آموزش و یونیفورم و حتی کارت شناسایی توسط مهمانداران قید شده است و متقاضیان ملزم به اجرای آن هستند.

مقامات دولتی نروژ به بررسی فعالیت رایان ایر در کشورشان خواهند پرداخت./ف

برچسب ها: سودجویی ، نروژ ، هواپیمایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.