سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

شهدا زینت‌بخش کشور هستند

استاندار اردبیل گفت: شهدا و ایثارگران به معنای واقعی زینت و آبروی کشور هستند و از آنها می‌توان به عنوان بزرگ‌ترین حماسه‌سازان تاریخ یاد کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اکبر نیکزاد در جلسه ترویج شورای فرهنگ ایثار و شهادت در اردبیل اظهار داشت: ما امروز هرچه توفیق، اقتدار و صلابت به دست آوردیم در سایه خون شهدا و ایثارگری آنها بوده و باید قدر این موهبت را بهتر بدانیم.

وی با بیان اینکه همزمان با سالروز شهادت بزرگ بانوی اسلام حضرت زهرا (س) استان اردبیل میزبان سه شهید گمنام است، تصریح کرد: پیکر مطهر این سه شهید گمنام وارد اردبیل شد و مورد استقبال مردم ولایتمدار استان قرار ‌گرفت.

رئیس شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان اضافه کرد: مردم استان همیشه میزبان شایسته‌ای برای شهدای گمنام و افتخارآفرینان هشت سال جنگ تحمیلی بودند که در سال مزین به نام حماسه سیاسی و اقتصادی بار دیگر این دلدادگی خود را به راه عزتمند شهدا و نظام اسلامی نشان می‌دهند.

نیکزاد با اشاره به اینکه ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه مهم‌ترین راه مقابله با دسیسه‌های دشمنان است، بر ضرورت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد و ادامه داد: باید تلاش کنیم جانفشانی‌ها و دلاوری‌های شهدا و آرمان‌های والای آنها را به نسل جوان و آیندگان انتقال دهیم.

استاندار اردبیل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس یادآور شد: رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس اغلب جوان و نوجوان بودند که با الگو گرفتن از واقعه عاشورا توانستند در جنگ تحمیلی دشمن را به زانو درآورند.

نیکزاد، وجود شهدا را نعمتی بزرگ برای ایران دانست و از مردم همیشه در صحنه و ولایی استان خواست تا قدر این موهبت‌های الهی را بدانند و در حفظ ارزش‌های اسلامی که خواست شهداست، بکوشند.

وی گفت: تمامی امکانات و تمهیدات لازم در راستای استقبال مناسب و در شأن شهدا در استان فراهم شده و مردم چشم انتظار ورود این شهدای گرانقدر به استان هستند./ب

برچسب ها: اردبیل ، شهدا ، زینت ، بخش ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.