سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

ايجاد اشتغال براي مددجويان كميته امداد امام خمینی (ره)از اهداف مهم اين نهاد

یکی از اقدامات کمیته امداد در حمایت از مددجویان این نهاد اشتغالزایی برای جامعه هدف است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان از معرفی 820 مددجوی زنجانی به مراکز آموزشی برای یادگیری مهارت‌های فنی و حرفه‌ای خبر داد.

پناهی افزود: کمیته امداد شهرستان زنجان در راستای حمایت از خانواده‌های زیر پوشش این نهاد اقدامات بسیاری را در طول سال انجام می دهد.

وی با اشاره به اینکه یکی از اقدامات کمیته امداد در حمایت از مددجویان این نهاد اشتغالزایی برای جامعه هدف است، ادامه داد: یکی از موضوعات مهم در بحث اشتغال داشتن مهارت برای انجام شغل است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان با اشاره به اینکه داشتن مهارت در یک شغل و یا حرفه به خصوص با آموزش ممکن می‌شود،  تصريح كرد:از همین رو کمیته امداد نیز به منظور ارتقای سطح مهارت مددجویان اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی کرده و یا مددجویان این نهاد را به مراکز آموزشی معرفی می‌کند.

پناهي در ادامه با اشاره به اینکه سال گذشته 820 نفر از مددجویان زنجانی به مراکز آموزشی جهت فراگیری مهارت‌های مختلف شغلی معرفی شدند،  اضافه کرد: در این راستا 430 میلیون ریال اعتبار از سوی کمیته امداد شهرستان زنجان هزینه شد.

وي با مثبت ارزیابی کردن دوره‌های آموزشی برگزار شده‌،  خاطر نشان کرد: پایداری طرح‌های اشتغالزایی نشان می‌دهد، که مهارت‌های آموزش داده شده به مددجویان تاثیر مثبتی در عملکرد آنها داشته است./ب


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.