سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فناوری‌های انتقال نوری زیر ساخت لازم برای کاربردهای الکترونیکی است

مدیر کل امور بین‌الملل شرکت ارتباطات زیر ساخت گفت: با به کارگیری فناوری‌های انتقال نوری در شبکه‌های مخابراتی، زیر ساخت لازم برای اینترنت، تجارت الکترونیکی، دولت الکترونیکی در شبکه‌های ما در مخابراتی کشور فراهم می‌شود.

مهندس مهدی خدایی، مدیر کل امور بین‌الملل شرکت ارتباطات زیر ساخت با بیان اینکه ارائه خدمات ارتباطی ارزان، پر سرعت و با کیفیت عالی به آحاد جامعه اعم از روستایی و شهری با به کارگیری فناوری‌های انتقال نوری در شبکه‌های مخابراتی فراهم می‌شود به خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: شرکت ارتباطات زیر ساخت به عنوان یکی از نهادهای مهم حوزه ICT کشور متولی اصلی زیر ساخت‌های ارتباطی و اطلاعاتی و با در اختیار داشتن شبکه اصلی و مادر مخابراتی کشور؛ زمینه لازم را برای ارائه انواع سرویس‌های نوین به اپراتورهای مختلف فراهم ساخته است.

وی تصریح کرد: زیر ساخت نقش اساسی در ایجاد امکانات لازم به منظور ارائه انواع خدمات الکترونیکی از جمله بانکداری و تجارت الکترونیک ایفا کرده است.

مهندس خدایی خاطر نشان کرد: وظیفه شرکت ارتباطات زیر ساخت ایجاد زیر بنای دولت الکترونیک در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است و در حوزه توسعه فنی نیز تلاش کرده تا از فناوری‌هایی استفاده کند که امکان پیاده‌روی دولت الکترونیک را فراهم می‌نماید./ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.