سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابراز نگراني سازمان ملل از بازگشت آوارگان سوري به کشورشان !

ابراز نگراني سازمان ملل متحد از بازگشت آوارگان سوري از اردن به سوريه جاي پرسش دارد گويا اين سازمان بين المللي مي خواهد رنج و محنت آوارگان سوري در مکانهايي به نام اردوگاههاي آوارگان در کشورهاي همسايه ادامه يابد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الاخباريه ؛  ابراز نگراني مليسا فلمينگ سخنگوي کميسارياي عالي پناهندگان سازمان ملل از بازگشت آوارگان سوري از اردن به سوريه جاي سئوال دارد و چنين اظهاراتي چه علتي دارد ؟ شايد سازمان ملل بيم آن   دارد که اميدش را از دست بدهد.

فلمينگ به اين حد بسنده نکرد و گفت آنها به چند علت تصميم مي گيرند به کشورشان بازگردند که بهبود اوضاع امنيتي در شماري از مناطق مرزي از جمله آنهاست .

شايد برخي معتقدند اظهارات فلمينگ ناشي از ضعف  درايت اوست اما حقيقت آن است که او واقعيت را گفت چرا که سازماني به نام سازمان ملل فقط با درد و رنج  ملتها زنده است و از بين رفتن منازعات باعث مي شود که دليلي براي حيات  اين سازمان وجود نداشته باشد و در نتيجه پولي نيز به اين سازمان داده نشود .

در حاليکه حکومت سوريه براي بازگشت آوارگاني  که به علت اقدامات گروههاي تروريست مجبور شده اند خانه هايشان را ترک کرده اند، شرايط مناسبي فراهم آورده   ؛  اما سازمان ملل براي سوريه يک شيوه ديگر انتخاب کرده است يعني آنکه رنج و محنت آنها ادامه يابد و همچنان در مکانهايي به نام اردوگاههاي آوارگان در کشورهاي همسايه همچنان تحقير شوند .

                           آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.  
برچسب ها: سوریه ، کشور ، آواره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.