سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد /

حماسه یعنی نقش آفرینی برای ناکامی دشمن/ ملت ایران با این تحریم ها تسلیم نخواهد شد

رئیس جامعه المصطفی با اشاره به نامگذاری سال 92 به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: حماسه یعنی نقش آفرینی برای ناکامی دشمن و این جز با اراده و عزم جمعی محقق نمی شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،آیت الله سید علیرضا اعرافی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب هر سال با درایت و هوشمندی نامهایی را برای سال بر می گزینند و اين نامگذاري ها از سوي ايشان به عنوان راهنما و هدایتگر برای مسئولان و مردم بسیار پرمعنا و پرمفهوم است.

وی ادامه داد: قطعا ملت ایران در اقدامی متحیرانه دشمنان را ناکام و نا امید می کنند و با نقش آفرینی درست و به موقع خود نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران رقم می زنند که نشان از آگاهی و بصیرت ملت ایران است.

وی با اشاره به خلق حماسه های گوناگون از سوی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بیان داشت: حضور مردم در عرصه پیروزی انقلاب اسلامی خود یک حماسه است که حماسه دفاع مقدس را نیز به دنبال داشت.
آیت الله اعرافی تصریح کرد: مردم ایران نقش موثری در تحولات اجتماعی، علمی و اقتصادی و سیاسی کشور داشته اند که امسال نیز به تبعیت از فرامین رهبری و پیروی از ولایت فقیه حماسه ای دیگر را خلق خواهند کرد.

وی در ادامه با اشاره به تلاش های دشمن برای ضربه به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد: اعمال و تشدید تحریم های سال گذشته بر علیه کشور ایران هدفمند بوده و دشمن چیزی جز نا امید کردن مردم از نظام را دنبال نمی کند که موفق نخواهد شد.

امام جمعه میبد افزود: با وجود تحریم ها و فشارهای اقتصادی که دشمن ایجاد کرد و اوج گرانی هایی که مردم آن را لمس کردند، در راهپیمایی ۲۲ بهمن، دستیابی به مسائل بزرگ هوا فضا و پرتاب ماهواره، تکنولوژی نانو، فناوری های پزشکی و علمی و دانشگاهی نشان دادند اعتنایی نسبت به تحریم ها ندارند و تسلیم تحریم های دشمن نخواهند شد.

وی ادامه داد: ملت ایران در خلق حماسه سیاسی باید حضور آگاهانه در راهپیمایی ها به ویژه صحنه انتخابات داشته باشد و در خلق حماسه اقتصادی هم با درایت و بهره گیری از تمامی توان و ظرفیت خود، پایه های سرمایه گذاری در بخش خصوصی و حرکت های شتابان علمی و اقتصادی را تقویت کند./ک

برچسب ها: ملت ، ایران ، تحریم ها ، تسلیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.