سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیروزی تیم ملی نوجوانان زیر16 ایران دربرابر نوجوانان امارات در دوبی

تیم ملی نوجوانان ایران 4- تیم ملی نوجوانان امارات یک

تیم ملی نوجوانان زیر16 سال ایران که برای برگزاری یک اردو و 2 دیدار دوستانه با تیم ملی زیر16 سال امارات به دوبی رفته است، در اولین بازی از سد میزبانش گذشت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، نوجوانان ایران با ترکیب فرید نجات، نیما داغستانی، فتح اله درزی، مصطفی رخ بین زاده، مهدی عبداله وند، سعید حسین پور، سجاد کریم زاده، حسام سلطان پور، باقر نیاری، وحید افتاری و نیما مختاری به میدان رفتند و در پایان توانستند 4 بر یک حریفشان را شکست دهند.

گلهای ایران را وحید افتاری در دقایق 5 و 22، سعید حسین پور در دقیقه 38 در نیمه اول و حسام سلطانپور در دقیقه 48 برای ایران به ثمر رساندند. تک گل امارات در دقیقه 27 از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

تیم ملی نوجوانان زیر16 سال به سرمربیگری مصطفی قنبرپور برای حضور در رقابتهای مرحله مقدماتی قهرمانی نوجوانان آسیا در حال آماده سازی است و پس از این اردو، اردیبهشت ماه به تورنمنت قزاقستان اعزام خواهد شد.

بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، مرحله مقدماتی رقابتها از 30 شهریور تا 14 مهر92 در گروههای چندگانه برگزار خواهد شد اما هنوز قرعه کشی مرحله مقدماتی رقابتها انجام نشده و میزبان هر گروه مرحله مقدماتی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیااعلام نشده است./زر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.