سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر/

استقرار پارک بادی مجهز با تمام تجهیزات در منطقه زلزله‌زده/ نصب تلویزیون بزرگ شهری در شنبه

فرمانده منطقه دوم دریایی ارتش جمهوری اسلامی از استقرار پارک بادی مجهز با تمام تجهیزات در منطقه زلزله‌زده خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، امیر محمدرضا عباسیان جمعه‌شب در آئین عملیات امدادرسانی نیروی دریایی ارتش به مردم منطقه زلزله‌زده شهرستان دشتی اظهار داشت: منطقه دوم دریایی ارتش از ابتدای وقوع زلزله در کنار مردم مصیبت‌دیده حاضر بوده و اقدامات قابل توجهی در این مسیر ارائه کرده است.

وی افزود: همه مردم از وقوع این زمین‌لرزه متاثر شدند و وظیفه انسانی همه مردم و مسئولان است که در حد توانمندی و پتانسیل موجود همت کنند.

فرمانده منطقه دوم دریایی ارتش جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: ایجاد سرپناه و تامین اقلام خوراکی و بهداشتی این عزیزان امری بسیار مهم است و بدون اغراق تاکنون با همت دسته‌جمعی مردم و مسئولان کارهای بزرگی در این منطقه زلزله‌زده صورت گرفته است.

عباسیان با تاکید بر لزوم تداوم خدمت‌رسانی به مردم زلزله‌زده تصریح کرد: نباید این مردم را تنها بگذاریم و باید شبانه‌روز در کنار آنها باشیم و حجم و کیفیت خدمات امدادی باید بیشتر و موثرتر شود.

وی اضافه کرد: مردم این منطقه علاوه بر نیازهای غذایی و بهداشتی که دارند باید از نظر روحی نیز تقویت شوند و به ویژه کودکان این منطقه باید مورد تفقد قرار گیرند و روحیه آنها را باید بالا ببریم.

فرمانده منطقه دوم دریایی ارتش جمهوری اسلامی از استقرار پارک بادی مجهز با تمام تجهیزات در منطقه زلزله‌زده خبر داد و گفت: این پارک بادی در منطقه دوم دریایی ارتش جمهوری اسلامی در بوشهر مستقر است که هم‌اکنون جمع‌آوری شده و برای تقویت روحیه کودکان زلزله‌زده به صورت دائمی در منطقه شنبه مستقر می‌شود.

عباسیان اضافه کرد: همچنین یکدستگاه تلویزیون بزرگ شهری نیز در این منطقه مستقر می‌شود تا مردم مناطق زلزله‌زده بتوانند از امکانات موجود به نحو مطلوب استفاده کنند./ک

برچسب ها: نصب ، تلویزیون ، بزرگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.