سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

مردم ایران در دفاع از ولایت از بعضی خواص پیشی گرفتند

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری مردم ولایتمدار ایران اسلامی در دفاع از ولایت از برخی خواص هم پیش افتاده اند.


به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، آیت الله سید احمد خاتمی جمعه شب در جمع عزاداران حسینیه ثارالله کرمان گفت: سبک زندگی را باید از حضرت زهرا ( س) بیاموزیم و این حضرت فرزندان خود را حق مدار بار آورد.

وی ادامه داد: حق در موضع سیاسی موضع امامان معصوم است و در این راستا باید حق را شناخت و از حق دفاع کرد و تنها ماندن حضرت علی( ع) باعث شد که سر امام حسین( ع) به نیزه رفت.

آیت الله خاتمی با اشاره به حدیثی از امام علی( ع) افزود: انسان متقی حق را می گوید چه به نفع او باشد و چه نباشد و علاوه بر گفتن حق باید آن را از زبان هر کس که بشنود، بپذیرد.

وی اطاعت از دستورات الهی را از جمله آموزه های زندگی حضرت زهرا( س) عنوان کرد و اظهارداشت: باید از همان کودکی فرزندانمان را با مهر و محبت خدایی به اطاعت از فرامین الهی تربیت کنیم و توجه به نعمت های خدا داشته باشیم.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نعمت های مادی و مذهبی گفت: ولایت نعمت بزرگی است و اگر در هر کشوری ولایت و رهبری نباشد شکست خورده است.

وی با اشاره به انقلاب ها و خیزش های اسلامی در منطقه تصریح کرد: بعضی از این انقلاب به دلیل نداشتن رهبری بصیر و فهیم به انحراف رفته است.

آیت الله خاتمی با اشاره به حکمت اندیشی های رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: بزرگترین شخصیت های سیاسی و مذهبی دنیا در دیدار با ایشان به شخصیت والای ایشان اعتراف کرده و در مقابل ایشان فروتنی کرده اند.

وی همچنین به توطئه های دشمنان در مقابل اصل ولایت فقیه تصریح کرد: مردم فهیم و بصیر ایران در دفاع از ولایت از بسیاری از خواص نیز پیش افتادند./ک

برچسب ها: دفاع ، ولایت ، بعضی ، خواص ، پیشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.