سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/امام جمعه قم ؛

نامزدهای ریاست جمهوری به فکر خدمت به مردم باشند

امام جمعه قم گفت : نامزدهای ریاست جمهوری به فکر خدمت به مردم و سربلندی نظام اسلامی باشند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در خطبه های نمازجمعه قم با اشاره به انتخابات پیش رو گفت : ایران به برکت اعتقاد به اهل بیت (ع) و اطاعت از ولی فقیه از مردمی ترین حکومتها در جهان برخوردار است .

وی گفت : کاندیداها باید با آگاهی به حدود و اختیارات خود در قانون اساسی و توجه به رهنمودهای مراجع معظم تقلید و رهبر معظم انقلاب تنها به خدمت در این مرز و بوم و سربلندی نظام اسلامی فکر کنند و با بهره گیری از تجارب و نقاط قوت رؤسای جمهوری فعلی و قبلی نقاط ضعف آنها را در خود از بین ببرند.

امام جمعه قم در بخش دیگری از خطبه ها از آمریکا به عنوان مانع اصلی پیشبرد مذاکرات هسته ای گروه 5+1یاد کرد و گفت : سردمداران کاخ سفید منافع خود را در به شکست کشاندن این مذاکرات دنبال می کنند .
خطیب جمعه قم به سران آمریکا و رژیم صهیونیستی هشدار داد که بی جهت به دنبال تهدید و تحریم ملت ایران نباشند چرا که جمهوری اسلامی ایران از حقوق هسته ای خود هیچ گاه کوتاه نخواهد آمد.

امام جمعه قم در ادامه خطبه ها باتسلیت کشته شدن شماری از هموطنان در اثر زلزله در استان بوشهر از مردم خواست به یاری مصیبت دیدگان این حادثه بشتابند ./ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.