سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

25 هزار و 850 واحد مسکن مهر فارس در نوبت واگذاری

25 هزار و 850 واحد مسکن مهر فارس در نوبت واگذاری قرار دارد .

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی فارس گفت: استان فارس در ارزیابی های وزارت راه و شهرسازی در خصوص مسکن مهر رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

مهندس ابراهیم بهاروند افزود: بر اساس آخرین ارزیابی انجام شده توسط وزارت راه و شهرسازی و ابلاغ آن توسط وزیر راه و شهرسازی به استانداران کل کشور، استان فارس تا پایان سال 91 از لحاظ وضعیت عملکرد مسکن مهر رتبه سوم کشور را داراست.

وی ادامه داد: استان فارس همواره در این زمینه در بین استان های مطرح کشور رتبه اول و دوم را در اختیار داشته است.

بهاروند با اشاره به پیشرفت بالای 80 درصدی پروژه های در دست اجرای مسکن مهر استان گفت : : امیدواریم با افتتاح از سایر پروژه های مسکن مهر فارس را به جایگاه واقعی اش برسانیم.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی فارس با بیان اینکه این استان در مسکن مهر دارای 112 هزار واحد سهمیه است ، گفت : از این تعداد 49 هزار و 300 واحد سهمیه شهرهای دارای جمعیت بالای 25 هزار نفر است که تاکنون 30 هزار و 145 واحد آن به بهره برداری رسیده است.

بهاروند اضافه کرد: سهمیه شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت 30 هزار واحد و سهمیه شهر جدید صدرا نیز 32 هزار واحد است.

وی تصریح کرد : هم اکنون 25 هزار و 850 واحد مسکن مهر دیگر شامل 9 هزار و 920 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت، پنج هزار و 400 واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت و هفت هزار و 450 واحد در شهر جدید صدرا آماده افتتاح داریم./ب

برچسب ها: مسکن ، مهر ، فارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.