سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پايان مهلت حماس به جاسوسان براي تسليم کردن خود

وزارت امور داخلي دولت حماس در نوار غزه اعلام کرد مهلت يک ماهه اين وزارتخانه به افرادي که براي صهيونيست ها جاسوسي مي کنند تا خود را تسليم کنند پايان يافته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه ؛ اسلام شهوان سخنگوي اين وزارتخانه گفت اين مهلت يک ماهه که امشب پايان مي يابد دستاوردهايي داشته و با هدف استحکام جامعه فلسطين و انتشار فرهنگ و آگاهي امنيتي صورت گرفته است.

شهوان افزود شماري از جاسوسان خود را تسليم کردند اما وي به شمار آنان اشاره اي نکرد. پديده جاسوسي در نوار غزه محدود شده و در مسير متلاش شدن است.اين سخنگو تصريح کرد شماري از جاسوسان نيز بازداشت شدند و روشن است اقدام برخي از افراد  ممکن است به منافع عالي ملي آسيب بزند.

شهوان خاطرنشان کرد باب توبه حتي با پايان يافتن اين مهلت باز است.از طرف ديگر ابراهيم صلاح مدير کل روابط عمومي اين وزارتخانه در بيانيه اي گفت شمار جاسوسان اعلام نمي شود زيرا اشغالگران بي صبرانه منتظر اعلام تعداد جاسوسان هستند.صلاح افزود شمار افرادي که در اين دوره توبه کردند بيشتر از افرادي است که در دوره سه ماهه سال 2010 توبه و خود را تسليم کردند.

                                آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.  
برچسب ها: حماس ، جاسوس ، تسلیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.