سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اذعان "تايمز اسرائيل":

تحولات خاورميانه ماهيت "اسلامي" دارد که باعث نگراني صهيونيست هاست

"احمد هاشمي" يكي از عناصر خودفروخته به رژيم صهيونيستي كه اكنون به عنوان فراري و در جستجوي پناهندگي در تركيه آواره شده در مقاله اي جديد خود اذعان مي كند كه ملت هاي منطقه خواهان حاكميت "اسلام" بر سرنوشت شان هستند و همين انگيزه بوده كه آنان را به قيام واداشته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازروزنامه تايمز اسرائيل ؛ نويسنده با اذعان به نقش بر آب شدن آرزويش مبني بر سقوط نظام جمهوري اسلامي ايران و اعتراف به خطاي ديد فاحش مخالفان نظام در مورد ماهيت "بيداري اسلامي" مي نويسد "دو سال پيش را بخوبي بياد مي آورم زماني كه "بهار عربي" (بيداري اسلامي) در منطقه آغاز شده بود. مخالفان نظام در ايران خوشحالي مي كردند اين حركت را كمك كننده به فتنه گران در داخل ايران مي دانستند. آنان تحولات كشورهاي عربي را نقطه عطفي مي دانستند." 

نويسنده در ادامه با اذعان به ماهيت "ضد اسلامي" فتنه گران در ايران و اعتراف به ماهيت "اسلامي" بيداري اسلامي در منطقه مي افزايد "من در آن زمان نيز نسبت به تحولات منطقه خوش بين نبودم. عليرغم ايران كه اعضاي جريان "سبز" (فتنه گران) داراي ماهيتي "سكولار" (ضد دين) و هوادار غرب بودند در كشورهاي عربي مشاهده كرديم اين محرومين جامعه بودند كه با عرق و احساسات اسلامي از جريانات اسلامگرا حمايت كردند." 

نويسنده در ادامه و در راستاي ابراز نوكري خود براي اربابان صهيونيست اش مي افزايد "آنچه با گسترش بيداري اسلامي در منطقه نگراني من را افزايش داده است گسترش موج ضديت با "صهيونيسم" و "صهيونيست" ها در ميان ملل مسلمان منطقه بوده است. در ميان تمامي ملل منطقه سردادن شعارهاي ضد صهيونيستي افزايش يافته است. جمهوري اسلامي ايران و سوريه دست هاي پنهان رژيم صهيونيستي را در پس بحران سوريه مي بينند." 

نويسنده با اذعان به ماهيت "ضد صهيونيستي" بيداري اسلامي در منطقه و ابراز هراس در مورد رشد احساسات ضد صهيونيستي در ميان مسلمانان مي افزايد "از ديد من هواداران غرب در كشورهاي اسلامي در بسط مردم سالاري به شيوه غربي ناكام مانده اند. نكته اصلي در اينجاست كه انگشت اتهامات ملل مسلمان در منطقه بسوي رژيم صهيونيستي نشانه رفته است. اين مسئله باعث نگراني من است." 


                                         آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.  
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.