سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

دعوت از ووشوکاران زنجان به اردوی تدارکاتی مسابقات بزرگسالان جهانی مالزی

نمایندگان زنجان در دو بخش بانوان و آقایان به دعوت فدراسیون ووشو در اردوی تدارکاتی مسابقات بزرگسالان جهانی مالزی شرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،رئیس هیات ووشو استان زنجان با اعلام این خبر گفت: اردوی تدارکاتی دوازدهمین دوره مسابقات بزرگسالان جهانی مالزی از هفتم اردیبهشت ماه در بخش آقایان و از 16 تیر ماه در بخش بانوان در تهران برگزار خواهد شد.

موحدنیا افزود: این اردو برای حضور موفق تیم ملی کشورمان در مسابقات جهانی برگزار می شود که پس از برگزاری مسابقه درون اردویی نفرات برتر انتخاب می شوند.

وي تصريح کرد: استان زنجان با حضور 9 نماینده خود در این اردو حاضر خواهد شد که در بخش بانوان الهام احمدی نسب در بخش تالو و مهناز مقدم در بخش ساندا و در وزن منهای 52 کیلوگرم دعوت شده است.

 رئیس هیات ووشو استان زنجان ادامه داد: در بخش ساندای مردان امیر اسماعیلی در وزن منهای 70 کیلوگرم، علی بختیاری در وزن منهای 56، محسن بابایی در وزن منهای 75، محسن محمد سیفی در وزن منهای 65 و رضا سبحانی در وزن منهای 56 کیلوگرم شرکت دارند و در بخش تالوی مردان میثم امانی در فرم چانگ چوان، چیانگ شو و دیلی شو و هادی محمدی در فرم چانگ چوان، دیلی شو و گوئن شو حضور دارند.

موحدنیا یاد آور شد : شرکت کنندگان در بخش تالو به انتخاب خود در 2 فرم بازی می کنند و همچنین مهناز مقدم، رضا سبحانی و هادی محمدی نفراتی هستند که زنجانی هستند ولی به دلیل اینکه در ترکیب تیم سایر استانها حضور داشتند، با نام این استانها به اردوی تدارکاتی دعوت شده اند./س

 

برچسب ها: ووشوکار ، مالزی ، مسابقات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.